26. märts 2012

nullpäe'

eile sain sõimata. konkreetselt ja räigelt.
et mis prokljaatii riik meil siin on, kuidas me muudkui maksame politseile ja too tegeleb päevast päeva ainult magamise ja munade sügamisega!
nu mis kord see on! kas see on siis kellegi armas koduma!! kus lapsed päise päeva ajal kaovad. kus päise päeva ajal selliseid tegusid juhtub kui Varvaraga. mis riik??!! kas mina julgen oma lapsed üksi tänavale lasta?! kas mul üleüldse on lapsi!
püüdsin olla tasakaalukas ja mängida napile naeratusele ja pobisesin midagi vabanduseks. ning tüürisin õnneks lõppenud intervjuult ukse poole.
no kas teile siis ÜLDSE korda ei lähe?! mis Varvaraga juhtus... vaadates mind sellise pilguga nagu raiskaks ma tema kui maksumaksja väärtuslikke vahendeid mingi nõmedusega tegelemiseks, selle asemel, et Narvas juhtunu üksikasju selgitada. mis kuradi riik! mis kuradi rahvas!
olin oma (praeguseks õnneks lõppeval) igapäevasel tööpostil, kui üks venekeelne meesolend mind sedasi pikalt ja mahlakalt kostitas. õnneks oli suurte lahkete silmade ja tundus, et ka suure lahke hingega peremees (pühapäevapäevasel olengul) pi-i-sut kainem ja sai aru, et sõber oli liiale läinud. ning üksiti hoidis ära ka otsese vägivalla astudes minu ja rusikaid loopiva seltsimehe vahele.
ametniku elu selline.

aga täna sain teada, et minusugused hajameelsed memmed ongi tipptundidel kõikide liiklusummikute põhjustajad. sõitsin kaarli polikliiniku eest rahvusraamatukogu poole ja nähes selget rohelist fooris ei mõelnudki ma, et tagumise otsaga pooles ristmikus seisev volksvaagen kuidagi mulle ette peaks jääma - liiklus tundus kella-kuueselt rahulik ja üldse mitte enam tipptunniline. aga võta näpust. usutavasti oli mõni troll kasutanud oma eesõigst rahvusraamatukogust möödasõitmisel, nii et pärnu maanteele suunduv rada jäi ootele. nii ka mina. keset ristmikku. ja loomulikult sain kuulda suurt signaalide voogu. ja loomulikult kargas kusagilt välja punaste vilkuritega politseiauto. nu, vähemalt lubati mul korrektselt rahvusraamatukogu ette õnneks vabale parkimiskohale keerata. et mida ma endast mõtlen - panen aga terve tallinna linna liikluse kinni. et kas ma siis ei mäleta seda paragraffi, mis sätestas,e t juhul kui ristmikult ärasõit on võimatu ei tohi ristmikule trügida ka rohelise lubava tule ajal...

ah, kuidas oleks tahtnud toda mahlakat kodanikku eilsest päevast enda kõrvale. oleks need kaks omvahel kokku lasknud ja kolla(et mitte öelda tatt-)nokast mundrikandja oleks vähemalt kuulnud mida tast arvatakse. tõesõna - ma liiklen linnas suht tihti ja reeglina pole politseid kunagi sel hetkel kohal (või vaadatakse mööda või on tähtsamaid asjatoimetuis) kui mõni sell sirge punasega ristmikule rändab. või mõni sirgematsorti sõle striidil 70+km/h kimab. või mõni paldiski maanteel suisa eluohtlikult nõelub...
aga no, memmele meeldetuletus vähemalt...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar