15. veebruar 2010

99,8

nägin paar päeva tagasi sellist kaalunumbrit.
piidlesin tädi, kes sellise numbri kaalult välja võttis ja jäin mõttesse - esmapilgul paistis ta "samas möötus kui mina" - sama pikk ja minu tunde järgi ka sama jäme. ok, käsivarred lotendasid pisut ja kui teise pilgu heitsin, siis ka vats tundus veidi suurem kui minul hetkel.
huvitav, kui ma tundun endale 17 kilo raskemana, kas ma siis paistan ka niipalju raskemana?
tundub, et ei paista, sest olen viimastel päevadel niimõnegi komplimendi noppinud. enesetunnetuse asi on vist peas kinni. peaks ajuopile minema ;)

ohh ja see kaal ei tee ka minuga mitte koostööd - KAKS nädalat juba mitte sadat grammigi allapoole! eks peab vist tõesti möödulindiga sõbraks hakkama - siis oleks vähemalt näha, kas tõesti pole mu pingutustest tühjagi kasu või on see puha lihasmass, mida praegu toodan...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar