14. juuni 2009

paar märki

mis tänasest maha jäid - alistus 3kg, - st kuu ja pire peale pidevat trenni. esimesel kuul osalesin 14. rühmatreeningul ja lisaks vist 3-4 korda, kus sai käidud niisama "luusimas" - kardioseadmed + bassein + saun. mis teeb 42.- trenni kohta. pole paha:D
vahepeal mulle tundus, et miinus 2kg jääbki mu laeks - miskipärast ei tahtnud ega tahtnud kaalunumber alaneda. hoolimata ülepäevasest trennist. eks tänasele numbrile aitas kaasa ka kiire päev - polnud mahti rammusat lõunat kokata, ega ka mitte väljas süüa... nii et realist olles, kardan, et homseks on pool viimasest kilost kolinal tagasi...

teise märgi üleolen ma ehk uhkemgi. peale 1,5h liigutamist (alul pilates, pärast lint ja ratas), olin nii rammestunud, et esimest korda suutsin end basseinis nii lõdvaks lasta, et lesisin selili ilma krampliku tõmblemiseta! ja julgeksin väita, et pool bassu-pikkust lausa ujusin. selili! esimese hooga ei osanud küll kätega midagi ette võtta, aga küll tuleb seegi:D
kes ütles, et vana koera sitsima ei õpeta?! tänane andis mulle veendumuse, et minu venekirve kere suudab selili ujumise selgeks saada. sealt edasi on juba vormistamise küsimus;)
nii et - väsinud, aga õnnelik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar