17. september 2008

valikute küsimus, ehk kuidas ma raamatuid ostlemas käisin...

eile sattusin ostukeskusesse. apollo raaamtupoodi muuhulgas. kaasas mõned sajad kroonid. ja ma lahkusin sealt kolme raamatuga.
kõikide raamatupoodide huvipakkuvaimateks, aga samas ka suhteliselt kurvapoolseteks, lettideks on soodushinnaga letid ja väljapanekud. leidsin sealt mõnedki meie raamatud suht normaalse hinnaga.... nt Ilus Babyss 19 raha ja Metsik rada 45 raha... siis jäi näppu "Tiibet, Tiibet" ning ma mõistsin ühtäkki - ilma raamatuta ma ära tulla ei saa. lihtsalt ei ole võimalik.
libistasin veel käe mööda raamatuselgasid, märkisin tagumisse ajusoppi mõned hinnad ja haarasin kätte (et mitte öelda kõhu alla) mõned raamatud... arvestades oma suht kitsast eelarvet jäin ma nõutult vaagima paari raamatu vahel. et kas üks osa edevuse laadast või canterillet' lossi vaim ja meie igavene jää või kolmanda valikuna hoopis daki raamat - oleks lobe lugemine kohvikus... hämmastav, millised valikud ja kriteeriumiks ainult kaasasolev rahasumma... vaid osakest kaheosalisest raamatust osta ei raatsi... kaks hääd raamatut ühe hinnaga saigi lõpuks valitud...
ma oleks ehk daki raamatu ostnudki, kuid isegi odavmüügi hind (75.-) pelutas veidi. sest kui sarnase summa eest saan kaks "kindlalt hääd raamatut" ei hakkagi riskima. ja kassa juurde vantsides luban endale - kui hind mõne kuu pärast (nt jõululaadal) viiekümne alla kukkunud ei ole, siis jään otsin daki blogi uuesti üles...
ja siis jääb mul mõtelda... mis saab aasta algusest, kui käibemaks tõuseb... jah, "kõigest" neli protsenti, aga olete näinud hinnatõusu, millele on luba antud ja mida poodnike poolt ülespoole ei ümardataks?
"Tiibet, Tiibetist" endast ehk mõne päeva pärast...

3 kommentaari:

  1. Anonüümne17/9/08 9:21 AM

    Mul Daki raamatut pole, aga Daki-Epu meesteraamatut võin laenata :) Ka lobe kohvikus lugemine :)

    VastaKustuta
  2. Oled sa teadlik kuna raamatu(jõulu)laat see aasta toimub?
    ma avastasin eile terve hulga raamatuid mida tahaks lugeda, ühes poes.

    VastaKustuta
  3. jõululaadast veel ei tea. eks teade tuleb kõigepealt RR kodukale, ja kindlasti annan blogis ka teada. usutavasti detsembri esimesel nädalal või kusagil sealkandis...

    täh, gea, peakski sulle kunaski arbuusiga kohale sadama... ;)

    VastaKustuta