29. märts 2008

talvine tups

see optika hämmastab mind. igal sammul. positiivselt ikka. sellest tupsust olin ma oma kümmekond meetrit eemal. nummi.

vingu ka.
kuna olin suure hurraaga objektiivi ostes unustanud täiesti kaitsva filtri, siis säädsin eile sammud fotopoodi. esimene mis ette jäi oli pärnu mnt fotopoint. küsisin leti taga istuvalt poisilt
- tahaks filtrit osta...
- me ei müü
- ??
- me täna ei müü filtreid
- et nagu mismõttes???
- selle vitriini lukk on vigane ja me täna ei müü filtreid!
- ?!!?

teises poes (mustika fotoluks) , kuhu õhtupoole sammud säädsime oli sarnane teenindus kui viru prillipoes - müüjatibid sahistasid omaette kusagil tehnika taga, kallis kaasa kommenteeris peale paariminutilist leti ees seismist, et temale "kohe meeldivad sellised poed, kus müüa ei taheta".
mina aga lasin käiku oma dresseerijahääle ning hüüdsin üle mustika keskuse - "tere", mille peale sibinal-sabinal kugistaks üks tibi oma õunapooliku alla ning tuli hüpeldes mu soove täitma.
küsisin UV-filtreid näha
tibi näitas
küsisin milline parim on?
tibi küsis teise tibi käest.
teine tibi vastab asjalikult - eks hind paneb paika!
valisin kolmest (hinnaklassis 150, 350, 560) keskmise. igaks juhuks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar