17. veebruar 2008

puhastusmaania

ehk minu esimene küsitlus :)
ma tabasin end täna mitmeid tunde küürimas. ok, ma saan aru, et vähemalt korra aastakese jooksul tuleb pisikese preili tekitatud piimaplekid kõigilt vertikaal- ja horisontaalpindadelt maha nühkida. -siinkohal oleks vist asjakohane teavitada kõiki neid, kes seni sarnaste plekkidega hädas olnud, et parimaks nühkimisvahendiks leidsin paljukiidetud/-kirutud Super10.

ja siis, mingil hetkel, põrandapesu ja söögivaaritamise vahepeal leidsin väikesed rasvased näpujäljed klaasustelt. jah, mis selles siis imelikku - kaks titeeas last päevad läbi siinsamas müttamas, näpujäljed peaksid olema need viimased, mis häirivad - eksole. aga ei, mind ei häiri niiväga vildikajäljed põrandal, ega ka rasvakriidijälg köögiseinal, ega muudki hämmastaval kombel tekkinud jäljed muudel pindadel. aga klaasuksel ja peeglil olevad näperdamisjäljed ajavad mind lausa marru.
nii ma siis küürisin ja mõtlesin - tea, olen ma haige? oleks mul vaja psühhiaatrit või veel kahte titte? ikka selleks, et aru saada, et näpujäljed siledal pinnal on norm nähtus. kõik oleks ju okidok, kui ma küüriksin nimetet pindu ca korra kuus, mitte paar korda nädalas... nagu poleks mul siis muud teha!?
või on kompulsiivne klaasiküürimine millegi sügavama hirmu/iha/vajaduse väljendus? palun aidake mind - vastake küsimustikule vasemal, et saaksin kas kartustele põhjenduse või lootusekiirekese iseenda jaoks:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar