14. oktoober 2007

50 hullu küsimust

mõned küsimused irriteerisid, seepärast võtan vaevaks vastata:

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
J.Smuuli näidendi järgi. emale meeldis kangesti, et nimekaim oli korda armastav ja hoolas jne. teismeeas sain sellele vastupidiselt käitudes ikka mitu korda sugeda ;)

2. Millal viimati nutsid?
ee.. ei ütle. aga üsa ammu.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
mul on kaks käekirja. üks natuke meeldib, teisest ei saa midagi aru. (muide, eile nägin unes, et pidin oma käekirja dešifreerima. see oli õudukas)

4. Mis on su lemmiklõunasöök?
konkreetset lemmikut ei ole, aga midagi lihalist ja midagi kartulist.

5. Kas sul on lapsi?
jup. isiklikke üks. ümbruskonnas mitmeid.
kusjuures. lastega on mul kummalised suhted. aastat viis-kuus tagasi hakkasin kangesti ihkama. mõtlesin pingsalt - tahanlast-tahansünnitada. sain. sünnitamisel kaasa aidata. lausa kaks korda 12 kuu jooksul. siis mõtlesin pingsalt edasi - tahan last, tahan last kasvatada. ja kes mu pisikest pereelu lähemalt teavad, need on näinud - lastepuudust mu ümber pole;)

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
ee.. kui geograafiline vahemaa liiga pikk ei oleks ja kui ma ennast tunneks.. siis ehk ikka.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
ma olen viimasel ajal õppinud sarkastiline olema. see on päris lahe ;)

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
ei

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
ei. kõrgusekartlikkus on kole asi. ma ei suuda teise korruse rõdultki alla vaadata.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
maisihelbeid lihtsalt ei armasta. müslide sees on nad peris head

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
ei. reeglina mitte

12. Kas pead end tugevaks?
nii ja naa

13. Milline on su lemmikjäätis?
kooli jäätis. läbi aegade
aga käib kah igasugune vaniljejäätis ja shokolaadijäätis. vahepeal oli "Big" mu lemmik...

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
silmi. vist

15. Roosa või punane?
sinine

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
meeletu laiskus

17. Mida igatsed kõige rohkem?
et maailm oleks pisut õnnelikum paik. ja et inimesed oskaksid olla õnnelikud - näha pigem positiivseid kui negatiivseid asju. mina ise nende hulgas. tegelt ka.

18. Millise asja ostsid endale viimati?
ajakirja 'Photoshop creative'

19. Mida hetkel igatsed?
et see söök juba valmis saaks (ma ei oska ahjukartuleid selles ahjus parajaks küpsetada!!!)

20. Mida viimati sõid?
ühe õuna

21. Mida hetkel kuulad?
kõnga-kõnga otilt ja miski seriaal jookseb TVst

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
ma ei oleks rasvakriit. ja üks värv valida on liiga vähe.

23. Lemmiklõhn?
osoon. sellele järgneb maikellukese lõhn.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
ee.. murjam- üks foorumikaaslastest.. (sry pärisnimed on mu nõrk koht)

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
reeglina ma ei jälgi sporti tv-st. vahepeal sai töö sunnil kergejõustikku vahitud, aga tegelikult on suusatamine see, mida hea meelega TVst vaadata - raja ääres on ilmselgelt liiga külm;)

26. Su juuksevärv?
blond. mitmekihiline.

27. Su silmade värv?
hall

28. Kas kannad kontaktläätsi?
ei

29. Lemmiktoit?
mannapuder

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
täiesti sõltub. õudusfilm võib ka olla õnneliku lõpuga. nt "Teised"

31. Mis filmi viimati vaatasid?
ee.. eile õhtul TVst oli "üle parda" vist aa ja pärast oli "true blue" miski krimka...

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
punane

33. Suvi või talv?
kevade

34. Kallistused või suudlused?
mõlemat ja rohkem.

35. Lemmikmagustoit?
jäätis kirsikompotiga. hästi vettinud müsli piimaga on ka hää.

36. Mis raamatut hetkel loed?
kallis kaasa jättis pooleli ja mina lugesin edasi Ülestõusmispäev suht kehv korrektuur, aga muidu päris pandav raamat. (veel veidi ja siis on meil kahe peale terve raamat loetud:D:D)

37. Mida su hiirematt kujutab?
rohelist ringi

38. Mida viimati telekast vaatasid?
vt küs 31

39. Lemmikheli?
vaikus

40. Rolling Stones või The Beatles?
mõlemad

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
ma olen suht paikne. aga kaugeim on vist prantsusmaa -Pariis

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
ee.. kas see sobib: suudan keelega enda nina sügada..?

43. Kus sa sündisid?
Kuressaare haiglas

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
ee.. mul oli KK ajal kehalises sellega eriline suhe. tegin ühe ära ja ütlesin, et kümme on tehtud. siis tegin teise ja ütlesin et kakskümmend on tehtud jne. aga praegu.. ma arvan et ümmargune null . või siis pool...

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
pähkel. ei mäletagi... kas kaasa töökaaslase sõbra naine on piisavalt tuttav? siis nädalake tagasi. augusti alul, tänu ühele toredale suvepeole, sain päris suure tutvusringkonna jagu tuttavaid juurde;)

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
mul ei ole uute tutvuste vastu mitte midagi. ausalt ka:)

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
võeh. ma käin raamatupoodidest iseloomu kasvatamiseks ringiga mööda. ikka leian teinekord kasvõi marketilekorvist miski raamatu. praegu on eesmärk leida üks korralik raamaturiiul, see ära osta ja siis vaadata, kas uute raamatute jaoks ruumi ka jääb...

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
ma ei usu järgmistesse eludesse. eriti.

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
mõh

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
ämmn.. eksinud (esimene kümme) ja kukekene (teine kümme)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar