15. mai 2006

Site Meter

panin kolm nädalat tagasi üles enda blogisse sellise huvitava programmi nagu Site-Meter. nüüd siis näen, kes, mis kohast, kui kaua ja millal minu bloogi loeb.

mõned huvitavad tähelepanekud:
kui google otsingusse lüüa nt "maalriteip kinni jäänud"; "seks emaga" "arvutisõltuvus", "mummi trahter" satutakse minu mõttevihikusse. teine neist on päris kummaline... aga noh, inimesi on igasuguseid.
peamised lugejad on unekoti blogini jõudnud muidugi Lee arvutikodu, Allika juurde tagasi, Mari-Leen & Knut, või siis minu eelmise katsetuse kaudu.
need kes tulevad Eesti blogide nimekirja kaudu veedavad reeglina siin vähe aega ega viitsi süveneda. (ok, kui mõned erandid välja arvata)

siis on veel hunnik külalisi, kelle sisenemise link on teadmata (usutavasti kirjutavad nad aadressireale unekott.blogspot.com)- hääd kallid tuttavad ja veel on terve hunnik neid kes klikivad "next blog" ülemiselt realt. nii võite sattuda ei tea kuhu ja kui keel pole tuttav siis ruttu edasi minna:P


siis pakub Site-Meter võimalust näha lausa maailmakaardilt enda külalisi. Suurendasin selle Eesti mastaapi (mõned üksikud külalised on käinud ka USA-st (peamiselt Next-Blog) ja Saksamaalt (peamiselt Mari-Leenu blogist), enamus külalisi on ikka kodumaised (ega ma ei pakugi midagi välis-eestlastele või veel vähem võõramaalastele, kes keelt ei oska).
kokku on siin külalisi käinud alates 25 aprillist 269 (puudub ju võrdlusmoment, kas seda on palju või vähe?) keskmine külaline (ai, mulle meeldib statistika!) veedab neid mõtteid lugedes 3:32 minutit, vaatab 2,2 lehekülge (klikki) ja jalutab edasi, ja päevas käib keskeltläbi 18 inimest...

4 kommentaari:

  1. Näedsa, ma polegi ainuke, kelle blogi tuleb välja otsingu "seks emaga" peale :D

    VastaKustuta
  2. "Olime emaga mõlemad kohutavalt õnnetud. Selle kolme kuuga oli koer meile juba väga omaseks saanud ja kahju oli temast loobuda."
    See tsitaat on pärit meie firma kodukalt ja see tuleb ka välja, kui guugeldada "seks emaga".
    Kriitilised sõnad on selles lõigus emaga ja omaseks.
    Ja palun tee mulle ka sitemeter:)))

    VastaKustuta
  3. ega jah, muide otsisin enda blogist sellist sõna nagu "seks", leidsin ta sissekandest m�tteid: armastus ja "emaga" tuli välja sissekandest m�tteid: tibu tofer:) nii et otsitavad sõnad ei pea olema ühes lauses, ka mitte ühes sissekandes:S
    ja ML, sinu kasulikkuses pole mina küll kahelnud:P

    VastaKustuta