15. august 2010

bvsk

ehk võlanõuded müügis.
ma olen absoluutses segaduses. oma lemmikportaali osta.ee kaudu leidsin sellise saidi - BVSK seesamane firma müüb nii osta-ees kui ka enda kodukal võlanõudeid eraisikute vastu. vaatasin ja mõtlesin (niipalju kui hernetera vaakumis mötelda lubab) ja ei saanud enam üldsegi aru - mis toimub?
a) inimene on võtnud laenu (esimene on nt Aadusoo Priidik, sündinud juunis 1982, hetkel siis 28 aastane ..ee.. härra?), ütleme 100 000, miskisest kiirlaenufirmast või nt bigbangist ja jääb võlgu N summa..
b) käiakse läbi kohtuveskid, makstakse tasusid(+x) ja arvestatakse intressumeid(+y);
c) mingi tehingu läbi saab võlanõue edvistleva nimega firma Balti Võlgade Sissenõudmise Keskuse omandiks (kasum = +z);
d) bvsk, millise osakapital on 40K ja osaühingu sääduslik esindaja on Alar Kondratjev MÜÜB antud võla, mille väärtuseks loetakse 89604 eeku, 26115 eeguga.
üks paljudest tekkinud küsimustest - kas N+x+y+z=89604 või 22115?

ja nii on tehtud 845 inimesega. neist kõige väisemad numbrid on Petrosyuk, Nikolay'l (sünd. 1987-11), kelle 2000 eeku müüakse 653 eest. suurimad on neil poistel: Riismaa, Andreas sünd. 1980-aug; Maslennikov, Andrei sünd. 1962-dets ja Nugin, Priit sünd. 1982-dets, kellede 200 000 raha müüakse maha 60393EEKiga

ei, mul ei ole hale võlgnikest, ma lihtsalt ei saa aru, mis toimub??!
et ma lähen ja võtan kätte ja ostan ära suvalise inimese võlgnevuse ja siis lähen sellesinatse suvalise inimese ukse taha (koos kandilise sõbraga?) ja hakkan talt raha pommima.?
või on selline müümine mõeldud võlgnikule endale? et ootan kuni minu võlg käib läbi kohtuveskite, satub nimetet firma kätte ja ostan ta ise välja? huvitav, kas väljaostusumma on samasuur kui TEGELIK võlgnevus? või suurem? väiksem ma ei usu, et on.

vt ka VÕS § 164.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar