12. juuli 2010

näljastreik


Pojake on välja kuulutanud näljastreigi. juba nädalapäevad ei lähe tal rohkemat korraga suust sisse kui paar-kolm lusikatäit purgiplöga või neli-viis kahvliotsatäit suurte inimeste toitu. mõnikord, kui hea tuju on, läheb traalib pisut ringi ja kui jälle lusika otsa "satub" siis lubab endale anda veel paar lusikatäit kõhutäidet enne kui järgmisele avastusretkele tormata. päeva jooksul süüakse heal juhu vaid sadapaarkümmend grammi lisatoitu..
täna leidsin koha ja mooduse, kus söödi suisa pool väikest purgitäit viie minuti jooksul. see oli rannas. mina seisin ja poiss istus mul käel - nii oli tagatud pilk ümbritsevale ja võetud ära ärajooksmise võimalus.teise käega sai lusikat liigutada ja sama käsi millel poiss istus hoidis ka plöginapurki.
ma saan täiega aru, et tegu on arengufaasiga. et ehk läheb üle.
aga äkki läheb hullemaks?
teisalt - väljutus on kordi päeva jooksul, nii et seedimine töötab. olgu või pulbripiima najal. ja kolmandast küljest on poiss oma streigiga mind nii ära ehmatanud, et mu reaktsioon - pakkuda süüa igal võimalusel võib-olla hoopis utreerib situatsiooni..
oeh..

1 kommentaar:

  1. ma arvan, et lisaks arengufaasile mängib rolli ka kuumus. lapsed kuumaga süüa ei taha tavaliselt. ja mu meelest oleks tark ikka hoida tavapärastest söögiaegadest kinni - kui sa kogu eg pakud, siis näksib natuke ja ongi jälle isu läinud. las kõht läheb ikka kenasti tühjaks. ei jätas ta ennast nälga :)

    ja suur poiss juba - mis kogust Sa piima annad? äkki liiga palju? pea perearstiga nõu.

    VastaKustuta