13. mai 2010

päev täis kino ja trenni. autota.

rohkem selliseid päevi!
kõigepealt hommikul kodinad ja lapsed kalessile ja kesklinna poole teele - piletid lunastatud (eelviimased), kellaaeg mil inva-tramm sõidab tuvastatud ja meel pisut ärev - kas saan ikka hakkama, kas mahun kõigist ustest läbi jne jne..
esimene emotsioon uksest välja astudes - soe :) suvi on kohale jõudnud! Lapsed ei tahtnud traditsioonilisest ajast pool tundi hiljem mitte kuidagi uinuda. piu-viu oli kohati enneolematult vali. kuid õnneks ühiajaline - juba enne Sitsi uulitsale jõudmist uinus H. E suutis üleval olla kuni poole Sitsini. trammile (10.40), peatuses ootasime tubli 10 minutit, sest ma olin oma suures sabistamises üle pablanud ja aega kuhjaga varunud, astusin juba sügavas unes lastega. tädid ja üks onugi - loomulikult, pöörasid meile tähelepanu. aga märgata on ka arengut - täna kleepus meie vankri külge ka üks lasteaja-eas poisslaps - mama, smatri dvoje! i devotška i maltšik!1 ja jäi magavaid lapsi vaatama. ema sikutas poissi viisakasse kaugusesse. trammi ei tulnud ega tulnud.. poisi ema kisus poja poolvägisi edasi.. ja hetke pärast seisis poiss üksi me ees ja näppis vankrit.. mõtlesin, kas öelda midagi v mitte, teemal, et s paltsami smotrit ne nada..2, aga piisas, kui vankrit kümmekond sentimeetrit tagasi tõbasin:)

vahepeal astus trammile teisigi kärutajaid. muude hulgas ka kallis tuttav, kes samuti sammud kino poole seadnud - vahva, kui teed niimoodi ristuvad - on vähemalt tuttav ees, kes teed juhendab - kuhu minna ja kuidas astuda;)
kino ukse taga oli saba. vanri-memmedest;) mina, kes ma olin teadnud, et üritus algab kell 11.15, olin meid ikka liiga varakult kohale hiivanud. H ärkas, märkas lapsi ja lalises tunnustavalt - õigesse kohta tõite mind! õigesse kohta:) kui rahvast sisse hakati laskma tormasin kõigepealt külmade jookide leti äärde - vesi!! see saab olema tänase päeva hitt! tõsi, hingehinda tahtsid nad 300grammise pudeli eest - 25.-(1,597€)!
teen tiiru ümber kino keskme-posti (sissepääs, piletimüük, lift) ja üritan tuvastada kedagi, kes mind üles-korrusele aitaks. memmed vankritega seisavad arusaamatul põhjusel sissepääsu ees summas. põhjus selgub liti juures, kui haaran turval sabast ja küsin - kuidas siin üles saab? - tuleb minna, pilet sissepääsus ette näidata ja siis saate liftiga üles. tagasi sissepääsude juures - ei, enne ei saa üles kui kell 11.15, aparaadid ei lubavat.. selge - õnneks E magab ja H on tutvust sobitanud kõrvalseisva kärutibuga - käest juba kinni, nagu esimesel kinokohtingul kohane;)
Kui ükskord üles jõuame ja käru ära pargime ning ma uhkelt kahe tibuga saali poole sammun jääb mingi firma tooteesitleja mind ammulisui vahtima - ja kuhu te meie pudru panete??! Hippi laua juures lubati lahkesit kaksikute-soodust, kui me nende lao-poe üles leiame ja libero-leti ääres pakiti meile kaks pakki mähkmeid kaasa.. näitsik lausus vabandades - kaks last, kaks pakki..

kui me saali jõudsime ja ma oma üllatuseks avastasin, et äärmised kohad ei olegi käiguraja pool, vaid hoopis umbselt vastu seina, sai otsustatud - las need kohad jäävad, ei oska ma laste käitumist ennustada pimedas ja võõras kohas - pääs välja peab olema vaba, et saaksin vajadusel kaks last kaenlas ja kodinad selgas spurtida..
tuli välja, et ma alahindasin lapsi. pisikese B-ga oli kogemus nö tavalise lasteseansi ajast. kui saal löödi kottpimedaks ja heli oli põhja keeratud. B ei talunud seda kauem kui pool tundi. H ja E-ga tulin ära ca pool tundi enne lõppu, esimeste väsimusmärkide ilmnemisel. kusjuures enne filmi kuuldi ära veel lastearsti sõnavõtt. muu hulgas selle kohta, et tema oli hommikul uudistest koledat asja kuulnud.. et venemaal olla diagnoositud lastehalvatus. ja tema ikka väga-väga mures on selle kontingendi pärast, kes vaktsineerimata on.
peale kino Basiiliku kosutav supibuffe ja siis matk kodu suunas. Praegu, oma väikeseks pettumuseks, leidsin, et see kõigest 5km pikk - tunnike kiiret kõndi. Meil läks kaks. koos Rimi-peatusega, kust ostsin mida - ikka vett! (1,5l miski 20.- ehk ca 1,277€). Rimi turvavärav oli esimene, millest me läbi ei mahtunud. ja viimane ka sel kaunil päeval.

niisiis miski nelja paiku jõudsime koju. lapsed puhanud, mina pisut väsinud. õnneks lõunane kohvi hoiab vee peal.
kell on neli.. kui kaasa viieks koju jõuab, jõuaksin pilatesesse. aga oh ebatraditsioonilist neljapäeva - auto paranduses (külmakahjustused, mis tootja lahkelt enda kanda võttis) ja napp kümme minutit jäi puudu kojujõudmise ja taksotellimise ajast..
järgmise bodypumpini poolteist tundi...
elagu bussid! :) tegelikult ei ole ühistranspordil midagi viga. kui liigelda väljaspool tipptundi ja mitte sattuda pomši kõrvale. nii et täna mulle suisa meeldis! astusin 33pealt veel peatus liiga vara - et saada piisavat soojendust (nagu tervest päevast poles veel piisanud:D). Trenn oli aga pisut loiuvõitu.
see oli treeneritest noorim, keda ma bumpis näinud olen, võimalik, et ta lihtsalt ei passinud mulle, kuna lasi paljuski rahval isevoolu teed minna. mõnes kohas, kus oli ette nähtud pisuke paus eelistas ta edasi rabada. mitte et mulle muutused ei meeldiks, aga pausid peaksid ikka omadel kohtadel olema;)
peale trenni ja meeletult mõnusat (nagu alati) sauna ostsin taaskord vee. 300ml. 12.- (0.766€). seda olen ma seni kalliks pidanud. täna mitte.
aa.. ja kilod kukkusid ilusti 83-peale. supi ja ringitormamisega võib tõesti mõne kilo veel kaotada:D

tegelikult on mul paar päeva olnud ka miski vilosoohviline mõttekild kuklas kummitamas. aga mis täpselt - ei mäleta praegu. argiaskeldustest armas päev on selle kokku pressinud.

1 ema vaata, kaks last! tüdruk ja poiss!
2 näppudega vaadata pole vaja..

2 kommentaari:

  1. Anonüümne14/5/10 10:22 AM

    jalgrattaga saab ka igale poole ja mingisse haisvasse bussi pole üldse vaja ronida - teil ju leidub piisavalt vaba ruumi ka pesakonna rataste jaoks, leidub ju :P

    lisaboonuseks on veelgi rohkem trenni ;)

    VastaKustuta
  2. see ruumi koht oli huumor, eksole:D
    üldiselt oli see ekstreem-erakorraline juhtum ja see konkreetne buss oli täiesti OK.
    turul/stromkal on teinekord hullemaid aroome.
    pealegi tuleb rahakotti piiluda - soodsam on paar korda bussipilet osta, kui kord aastas jalgratas...

    VastaKustuta