18. mai 2010

mõned numbrid ja pisut tibi-hala

Käisime täna perearstil. õigemini pereõel - arst tuleb lapsehooldusest alles augustis ja seni on kõik pisut ligadi-logadi. numbrid anti kaasa:
kaal - 9880
pikkus - 74
pea 45,5
ja kui ma siis imestasin, et 74 ei taha enam selga minna, hoolimata sentimeetrinäidust, siis lohutas õde - no ta on teil turske ka, need numbrid rohkem kleenukeste järgi..
saime järgmise aja, hormoonkreemi retsepti ja panime Kristiine poole ajama.

mõtlesin kaubandusele silma peale panna- polegi eriti shoplemas käinud koos lapsega. eriline pilk oli just suvemütsidel ja jalanõudel... kõik mütsid, mida nägin, olid ilma paelteta.. ma ei tea, kas minu kasvatusstiilil on midagi viga või olen ma kuidagi kummaliste lastega harjunud, aga ükski neist ei oska aastaselt mütsi peas pidada. poodide valiku kohaselt on sellised lapsed (või lapsevanemad?) haruldus.
jalanõude juures ehmatas mind hind - kas tõesti tuleb jalavarjude eest, mida pelgalt paar kuud kantakse (ja siis ka mitte vastu maad vaid pigem ikka taeva poole), tuleb välja käia miski 300 krooni? muuhulgas leidsin oma sellesuvised kaunad 60 krooni eest. allahinnatuna 700-lt kroonilt. teine asi, mis mind kaubanduse juures häiris - kõik titeasjad (olgu siis kingapoes v nt seppalas) oli surutud kuhugi taha-tahanurka, nii et selleks, et käruga sinnamaale jõuda, et kärutatavale midagi selga/jalga proovida tuli rüüstada poole kaupluse sisustus! ja ma käisin täna ühe lapsega. kaksikute-kalessiga pole kristiine keskusesse asja. või jäetakse kaksikute-kärud putiiikide ukse taha?
teel kodupoole põikasin läbi Tulika tänaval mingist poekesest kes reklaamis end kui laste riiete poodi ja leidsin sealtki mõned mütsikesed. poeke oli muidu armas, puha kohalikud tooted. kuid mütsikesed, arvake- muidugi paelteta. kohmasin siis tädile, et tehku ikka paeltega mütse ka!

aga kõigest eelnenust hoolimata - kuuetunnine (12-18) jalutuskäik oli tõsiselt armas. paar korda kiikumist, H-l kaks vankriund ja minul miski 12-15 kilomeetrit paari puhkepeatusega. ja nahk jälle kröömikese punasem. tõsi, kätel ja näol ainult.. poiss aga oli peale pikka-pikka retke ääretult lõbusas tujus. tšillis mööda tuba ja mängis kõigi asjadega, mis ette jäid.

tea, kas julgen varsti kahe lapsega ka pikemaid trette ette võtta..

pildil õhtune sulistus-puhkus soolvee-vannis.

1 kommentaar:

  1. Ma Kristiine keskuses pole kingapoes vankriga käinud, aga Roccas olen kõik kingapoed oma iigelvankriga läbi sõitnud. Ja ummistand vahekäikusid, sest need on ju ehitatud nii napilt, aga kui kõvasti suruda, siis ehk mahub läbi.
    Naljakas on see, et isegi lastepoodides on ruumi nii napilt, et pole ime, kui laps mõne hilbu või asja riiulilt kaasa haarab. Kui mina sõidan chicco poodi oma vankriga, siis ega sinna rohkem kedagi eriti ei mahu:)

    A kolmesotised titekingad on veel väga hästi saadud. Vabalt saadaval on ju ka tonniseid ja enamgi maksvaid papusid.

    VastaKustuta