28. veebruar 2010

body-fit

ma olen pikalt mõelnud, et tegelikult võiks igast trennist mõnda pajatada.
täna käisin teist korda sellises trennis nagu body-fit. Gea oli nii armas ja tiris mu sellesse trenni, ega ma ilma temata poleks sellesse jõudnud. ma olen pisut peljanud seda trenniliiki - selline kisakoori-tibide trenn tundus olevat. tundub tegelikult siiamaani. eriti see soojenduse-osa alguses. treener hüpleb entusiastlikult ees ja teised püüavad järele aimata. mõned paremini, mõned kehvemini. mõni, nagu mina, väga kehvasti. tantsusammud, edasi-tagasi, sammumised, tatsumised, kätetöö ja väikesed hüpped. kõiksugu keerulistes (minu jaoks) kombinatsioonides.
põhimõtteliselt on trenn vahva - alul saab sammumisega parajalt higiseks, pärast veidi jõunumbreid peale ja lõpetuseks venitused. täna oli palju rohkem trennilisi kui eelmisel korral. ja ma nägin mõnda veelgi rohmakamat trennilist kui ma ise. just kohmakus on see, mis mind sellest ja teistestki tantsutrennidest eemale on hoidnud. ma tunnen end kui puunukk iga kord, kui keegi mingit sujuvamat liigutust teeb. hoidku veel et rütmilist ja kiiret. mingi aimduse saab siit->
nojah, eks peangi rohkem aeroobset tegema, muidu on lihas varsti see, mis rasvamao asemel üle värvli veereb ;) . nii ma vähemalt tunnen iga kord kui kaalule astun - juba kuu aega seisak!
aga et kõik ikka ilusasti annaalidesse kirjendada, siis täna oli see päev, kus ma ilusa küljeseeria sootituse eest treenerilt kiita sain! harjutus iseenesest oli siis külitsi lesides - üks käsi pea all, teine rinna ees, jalad 90kraadise nurkadega põlvedest kronksus. siis tõstad ülemise jala rusika jagu teisest kõrgemale ja seejärel hakkad alumist maast kangutama teise juurde. siis käis treeneri iga juures parandas asendeid ja kiitis väheseid. lõppeks väsis ülemine ära, ei muud. aga eks pilates oli selles osas mu eelis teiste ees..
foto autor Retha Scholtz

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar