29. detsember 2009

tige memm


kõigepealt võtaks vigiseda lume üle. õigemini lohakate kojameeste üle, sest lumi oma valges malbuses mulle tegelikult väga meeldib. ja jagamata teede üle - no ei saa kuidagi normaalseks pidada, et jalutuskäigu trajektoor sõltub sellest kuidas keegi kolmas oma tööd pole viitsinud teha. urr! ja hullem veel on see libedus! kui võtta risk ette, et minna välja lina või kõhukotiga, võib mingil hetkel leida end nagu minu vanem poeg - ise all ja laps peal (hea et niigi läks) - ristseliti kõnniteel! ja ärge tulge ajama, et ise oli tuulepea! v-b et oligi, aga haiglaesine invaliidi-ratastooli teekallak peaks ju ometi liivatet olema!!!

seejärel vigiseks nolkide üle. esimest neist kohtasin Kuressaare maksimas. seisin (jõulueelse ostuhulluse kiuste) olude sunnil kärusabas - häll magava aardekesega käevangus, kõrval sebisid eidekesed oma käru tühjendada. ootasin minuti, teisegi takka. siis sisenes hooga noormees, hakkas eidekeste käru rabama - kas see saab vabaks..? astusin ligi ja pobisesin - ma olin vist enne siin...
noormees ei tee kõssamagi..
mina pole ka mingi papist eit, koputasin talle päris tugevalt õlale ja ütlen nii valjusti, et kassiiridki pidid kuulma - ma olin siin enne teid! nolk sõudis seepeale minema...
täna. sõitsin talna ühistranspordis. laps linas. astusin peale teisest peatusest - buss oli muidugi tööpäevaselt täis. reisisaatja (kes tavaliselt minusuguste istumise pärast nahast välja poeb) oli kusagil teises bussi otsas. selg andis pisut tunda ja istumiskohta oli mulle vägagi vaja. seisin siis ühe istuva nolgi kõrvale - kas ma võiks palun istuda, ja ajasin kõhukotti peitunud beebi pisut ta poole. nolk haaras kõrval istuva pruta käest kinni. ootasin pisut, et talle jõuaksid minu sõnad kohale või et ta ise taipaks tõusta - ei kippugi. järgmine sõnum minult oli kuulda poolele bussirahvale - kas te loovutaksite palun istekoha?! nolk pobises miskit ja asus tõusma - tänan! kostus sama valjult. ja vajusin istmele.
olen jah kibestunud memm kes lastega koosoldud aega nautida tahab ja selleks ümbritsevalt ilmalt enda arvates elementaarseid võimalusi ootab.
pildil hetk nautimisest - kallis keskmik kolme tibuga:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar