22. detsember 2009

84

on see number, millega jõulu-õgimisele vastu läen. näis palju sellest kaunist numbrist järgi jääb nädala lõpuks:) kaal näitas küll vahepeal lausa 83, kuid see tundus olevat kaalu vastutulek minu soovmõtetele - rohkem kui korra ma seda numbrit näinud ei ole...

täna võtsin end kätte ja regasin ujumiskursustele. see käib nõnda lollil ajal - kell 17.00. no ja kuna kaasal on puhkus, siis võisin täna endale lubada üks tund ujumist - ehk õpin lisaks konnale-koerale ka mõne inimlikuma ujmiststiili. või saan vähemalt aru, mis on huvitavat vette hingamses..
valmistusin ette - ostlesin prillidki valmis ning ronisin pisut varem kohale, et masinate peal eelnevalt pisut sooja teha. kuid garderoobis trenniriideid kotist välja lapates selgus aga kurb tõsiasi - ujujat minust niipea ei saa - trikoota ei võeta mind basseini vastu..

eile ostlesin endale paar trenni-särki ja tundsin end selle juures vägagi hästi! nimelt juhtus esimest korda üle pika-pika aja, et ma lähen NORMAALSETE inimeste poodi, valin välja NORMAALSE lõikega ja meelepärasest materjalist riideeseme, võtan allaheitlikult suurima numbri, mis valikus on (konkreetsel juhul XL) ja see on mulle SUUR!!! ma ei suutnud imet uskuda - XL ja mulle suur! L passis juba palju paremini:) - selliste hetkede nimel võib paar-kolm korda nädalas end higiseks ajada küll:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar