19. november 2009

kui palju joon MINA


praeguseks vist teavad juba kõik, et Eesti on alkotarbimises ühe inimese kohta teisel kohal Euroopas. sest kes poleks näinud reklaami.
iga eestlane (sh lapsed, vanurid ja tited) joob ära 12l puhast alkholi aastas ehk 133 pdl veini aastas... MINA?!? kui palju sina jood, kisendab plakat teeserval - MINA?!? - ära valeta endale! nõuab teine - MINA?!? jah, ma tunnen end puudutatuna, sest pean end eestlaseks... meie pere on kokku 6-liikmeline, nii et aastas peaksime kokku tarbima 72 liitrit puhast, ehk 798l veini ehk 1560 liitrit õlut!!! (iga päev siis vastavalt 2,2l veini või 4,3l õlut)

OK, ma siis ei valeta endale - meie pere tarbib päevas liitrite kaupa igasuguseid jooke - ühte toidukorvi jagub 1,5-2liitrine limonaad suuremale pojale, nädalas ca 5-6 purki piimasegu kõige väiksematele. päevas liiter keefiri, või natuke vähem - terve pere peale, liiter mahla või kalja kaasale, pere peale veel liitrike piima ja minule ka 1-1,5l vett - kõik saab joodud päeva-pooleteise max. kahega. kangeim jookidest ikkagi keefir. ja siis lajatab reklaam - ära valeta endale!!
no ma ei valeta ju!

alkoholist ka -
tõsi, sünnipäevadel on võetud. klaas kuni pudel inimese kohta. veini. aga neid sünnpäevi on aastas ühekäe sõrmedel üle lugeda. mitte 133 nagu korralikul eestlasel..
tõsi, eile võtsin pitsi viskit. just pärast sellesinatse reklaami nägemist TV-s. krt, keegi peab ju minu liitrid ka ära jooma?! kaua see shampus seal külmikus seisab?! eelmisest aastavahetusest. viskipudeleidki on baarikapis üsna mitu.. kõigil soetuskuupäev vähemalt aasta tagasi..

aga noh, minu heakskiidul me euroopasse ei läinud, ja kui kõik eestlased oleks minusugused, siis ei käiks nad valimas ka. järelikult -jooge edasi, eestlased. mina ei viitsi. jätan vahele valimised, jätan vahele joomised. vb peaks end saarlaseks tagasi regama - siis distanseeruks joodikutest ja muust hallist massist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar