17. oktoober 2009

bogataja ženšina

see oli ükspäev koduselveri ees, pangaautomaadi järjekorras, kui keskealine härrasmees vaatas pikalt mu kaksikute-kalessi, naeratas laialt-laialt ja ütles sooja tämbriga - "vü bogataja ženšina!(1)" ma mõtlesin hiljem jupi aega, kas see ehk oli see mõeldud kaastunde-kübemega, või peaks seda võtma tunnustusena?
täna käisin turul, toosama kohutava parukaga arooniamüüja kes nädalapäevad tagasi meile kaela vajus, oli oma marjakilo hinna tänaseks 16-le tõstnud, kekskis ümber meie käru (kui me vastaslauast kartuleid ostsime) ja küsis - "devotški, da? oba devotški??(2)" seekord ma külavalgustaja olla ei viitsinud ja mühatasin midagi "da-da(3)"-taolist vastukseks..
ümber koduselveri nurga keerates põrkasin ma kokku vanema daamiga, kes voltis kokku "Primarki(4)" kirjaga kotti ja hüüatas mulle sulaselges emakeeles - "teil on see ju lausa auto eest!". ikka positiivselt, lahke naeratuse saatel.

_______________
1 - te olete rikas naine
2 - tüdrukud, jah? mõlemad tüdrukud?
3 - ja-jah
4 - odav hilbupood Londoni äritänaval

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar