3. mai 2009

vanaisa sünnipäev

ehk varajane kutse
on täna. minu oma mõne päeva pärast. see oli 36 aastat tagasi kui minu ilmaletulekut oodati. ikka kas vanaisa sünnipäevaks või võidupühaks. mina aga valisin juba siis kuldse kesktee -iseoma päeva:) elu keerdkäigud on kummalised... praegu ootame lapselapse sündi... kas minu sünnipäevaks või tema vanaisa omaks. mida hiljem, seda parem...
isiklikust tähtsast päevast - pidamine saab toimuma nädala pärast - 10 mail, nii et palun lahkesti reserveerida endale pühapäeva lõuna-pealelõunane aeg. kus sõltuvalt ilmast väljas või sees saab süüa ja juua.
kingitusest - mulle pole iial meeldinud raha kinkimine. või millegi "tellimine" kingituseks. seda enam võib tunduda kummaline minu suust/sulest, et palun- PALUN ärge tooge mulle ühtki ostetud/kootud vmt kingitust. raha, mille olete mõelnud kulutada kingi peale, palun aga lahkesti kaasa võtta (olgu see siis 25 või pisut rohkem) tekitan korjanduskasti ja luban pidulikult et ostan sel aastal teie poolt endale kingiks vaiba.
näiteks midagi sellist...

(viimane pilt Vaibagaleriist, esimene isiklik)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar