28. aprill 2009

üks imeline päev suvele lähemale:)

Enne kui taevas pilve tõmbus olime teinud Stromkale tiiru peale ja kodu poole teel. Kuidas need lapsed ikka nii kiirelt kasvavad...
tänaseid kilde kiigeplatsilt -
Suure häälega 4aastane tüdruk - aga mul on ratas!
pisike B - aga minul on koolikott!
- aga minu ratas on sinine!
- aga minu kott on roosa! ja tal on kiisu peal!
- mina olen nelja aastane - üks..., kaks..., kolm..., neli!
- mina olen kolmene! (B pisut vaiksemalt)
- aga see on minu õde!
veidi aeg ahiljem tundus B olevat ka selle argumendi ümber lükanud - temal oli huulepulk ja mõlemad õestest olid end tema ligi pressinud ja kui ma õigesti nägin, siis määris B neile iseoma käega hügieenilist huulepulka mööda põski.

B-l on käes tohutult teadmistejanuline iga. "miks" on platsis absoluutselt iga sõna peale. näiteks dialoog rannast tulema hakates
- peame koju minema hakkama
- miks?
- sest peame süüa tegema
- miks?
- sest meil lähevad kõhud tühjaks
- miks?
- sest nii on inimene tehtud, et vaja on süüa vahel
- miks?
-!!?!

ja nõnda terve päeva - tema lüheldane küsimus vajab alati vastuseid. soovitavalt võimalikult pikki. vähemalt nii tundub.

veel pilte siit->

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar