31. detsember 2008

aastalõpp


uhke kuuse tuppa tõime.

suureks röömuks endile:)

kuusk pärit riigimetsast. meetrine. täpselt küll meeter ja viis sentimeetrit... toomise hommikul oli ilus ilm. selline postkaart... kallitel kaaslastel vedas, et ma fotokata uksest välja astusin. üksiti sai metsast ligi võetud üks jänene. küülik. metsataguste naabritelt. nüüd ootab teine külmas meisterkokka. kui liiga kauaks ootele jääb, küllap siis tuleb endal põhjust leida ära tegemiseks...
kuuske ehtides avastasin, et olen oma nelja kuuse jagu ehteid varunud... ahnepäits selline...
kuusepildid->

**
võtaks siis aastakese ka sellessinases viimases postituses kokku... aasta algas hulga kasside ja kahe tibu seltsis. lõpeb, muide, kahekesi koos loomade-kaladega aastavahetust oodates - esimest korda üle oi-kui-mitme aasta! aga aasta alguses veetsin truilt kõik tööpäevad lastega, küll ühe, siis kahekaupa... ilus aeg...

aasta tähtsaim sündmus oli muidugi teismelise koolilõpp! üks kool selja taga, teine ees... praeguseks võib kergemalt hingata - meeldib mulle ta valik, ja ta ise ka rahul... eks näis, mis järgmised aastad toovad...
teine tähtsündmus oli loomulikult inimese ilmaletulek. ja see, et mul lubati selle sündmuse juures toeks olla...

raha sai kulutatud uue kaamera peale... loodetavasti teenib ta mind veel mõned aastad ausalt:) liitutud fotojahi algatusega ja tehtud mitmesaja gigapaidi jagu pilte... peab rehitsemise ja bäkuppimise tõsiselt käsile võtma. ausõna. uuel aastal.
veel sai sel aastal rinda pistetud meditsiiniga... ikka ühtpidi ja siis teistpidi... kaks kurba katsetust ei toonud loodetud tulemust. eks järgmisel aastal paistab, mis riiklik rahakott teeb ja kas jätkub endistviisi, või peab katsetamise mõneks ajaks järele jätma...
emotsioonide kirjelduseks kõlbab sel aastal hästi "ameerika mäed". praeguseks olen siis nii tark - oma lihast last ei sel ega järgmisel aastal ei tule. küll aga on järgmisel aastal lähikonnas sündimas KOLM uut inimest! - õnne vanematele! ja ärge mind, palun, väga põhjake kui raskused paistmas on...

veel sai osaletud ärategemise kampaanias, Jaanipäev veedetud Londonis, luusitud hulgi eestimaa soodes, rabades ja metsaradadel...
hoho, mis ma loen... dieeti sai proovitud. esimene ja arvatavasti viimane kord elus...
kultuuri poole peal sai palju (loe: rohkem kui korra) käidud teaatris ning kontsertidel ja üllatavalt mitmeid filme sai nähtud ka pöffi programmist.

novembrist hakkas maailm mu ümber jälle kukerpallitama- algas see Cketta õhkulendamisega. uus ketas tõi mu ellu puhta lehe ja selle taastäitmine ümberringi puistatud terakeste abil andis mulle mõningal määral õigustuse elulistele probleemidele mitte mõelda. nüüd, kus kõik-kõik olulised inimesed on pommuudist kuulnud ilusasti minu käest, julgen siingi tunnistada - järgmiseks suveks olen ma vanaema. ja sügiseks teistkordne tädi. lisada veel ühe hea sõbranna lapseootus ja kolm uut ilmakodanikku ongi teada!

tööalaselt sai toodetud umbestäpselt 16 kaunist raamatukest ja nagu tänapäevasest kokkuvõttest selgus - viis teostusvalmis ideed on tootmises ees. nii et igati armas aasta oli.

4 kommentaari:

  1. Anonüümne31/12/08 8:28 PM

    Mina mitte. Juuu ma pole ka nii oluline inimene... :-)kuriämm

    VastaKustuta
  2. Anonüümne31/12/08 8:32 PM

    Maailm muidugi ei peagi keerlema ainult minu ümber...ilusat uut aastat teile kõigile! kuriämm

    VastaKustuta
  3. sry, ämmake, ma olin kindel, et sinagi kuulsid suulistest allikatest enne, kui siit lugesid. (ega mina pole ju ainuke kuulutaja;)) aga sry kui eksisin - kommunikatsiooniprobleemide eest vabandus.

    VastaKustuta
  4. Anonüümne4/1/09 9:58 AM

    Oh ei ole lugu ka, uudis ise on ju tore...nägudeni!kuriämm

    VastaKustuta