2. mai 2008

sünkmust, taaskord

seekord reede.
kukkumine oli kõrge. kaunis kõrgetelt numbritelt kaks nädalat tagasi tuli täna täiesti tühja ultrahelipildi saatel selline kukkumine, millist ma enne pole tundnud. peale unistustes veedetud kahte nädalat oli see vähim, mida oskasin oodata.
halvim mida mõelda võin, on siis, et ju me siis ei olnudki seda väärt. kas mul on mingi karmavõlg, mida ma pole suutnud oma senise elu heategevuse ja head tegemisega veel tasa teha? kas ma olen ülbe ja ennasttäis, seepärast ei saa ma last, keda siia ilma väga oodatakse? kas ma pole veel valmis? kas ma mõtlen valesti? tõesti? sel juhul ei tea ma, mismoodi mõtelda. ei oska, ei tahagi teada. ei tahagi mõtelda.
olen tige, olen solvunud, olen segasuses ja haiget saanud. ja mitte vähe.
ei, te ei taha teada, mida ma tundsin, ja võimalik, et tunnen veel lähipäevilgi, kui näen kõhukesega rasedat tänaval kõndimas. see on kirjeldamiseks liiga valus. ja palun. kui te peate reageerima siis ma ei taha kuulda kuidas keegi sai sipsti tite nii kui paar korda arstil käis, või kuidas kellelgi on veel hullem., või kuidas järgmine kord läheb kõik hästi, või et äkki arst ei märganud 2cm-st lootekest, või äkki oli UH aparaat katki. ma võtan labida selle peale. või kirve. ja virutan. serviti. tegelikult ka.

5 kommentaari:

  1. Anonüümne3/5/08 11:56 PM

    Ma ei ütle mitte midagi. Päriselt ka. Ja Sa tead, miks ei ütle. (Lee)

    VastaKustuta
  2. Minu meditsiini õpingute käigus on tulnud jutuks väga erinevaid põhjuseid miks naine ei rasestu, osad neist lihtsamad osad raskemad.
    Oled sa käinud mõne refleksoloogi juures?
    Äkki tasuks lihtsalt proovida natuke teistsugust vaatenurka.
    Sest kui te vere poolest sobite siis äkki on mingi väga lihtne lahendus asjale.
    Ma ei tea, ma kuidagi nii ootasin koos Sinuga. Tahaks nii aidata.

    VastaKustuta
  3. sry, Bettani, aga see on koht, kus ma virutaks. kui mitte kirvega (sest ma tean ju, et soovitus on heast tahtest) siis labidaga lapiti vähemalt.
    uurisin selle asjapulga kohta veidi lähemalt: "Tegemist on ohutu ja loomuliku ravimeetodiga, mis toimib kindlate reflektoorsete punktide või tsoonide vajutamise kaudu inimese kehal."
    meie viljatuse põhjuseks on üks umbes munajuha ja teine olematu sari. ükski alternatiivne tegelane ei saa hakkama eemaldatud organite taastamisega. või kui, siis on ta teisest reaalsusest. ja teiseks usun, kõik alternatiivid tegutsevad psühholoogia ja inimesemõjutamise peal. kui aga asi mõtlemises kinni ei ole (ma ei usu, et olen end vigaseks mõtelnud), siis pole mõtet nende poole pöördudagi.
    pealegi iga asi töötab vaid siis kui sellesse usku on. minul pole.

    VastaKustuta
  4. Meie esimeses loengus räägiti, et sageli võib olla viljatuse põhjuseks ühe lihase pinge, mis surub seksuaal akti ajal munajuha kinni ja lõtvub pärast seda kui munarakk on surnud.
    Naise seksuaalse erutuse omapära, et ta tõmbub krampi erutuse hetkel.
    See on psoaas lihas. Mul on endal temaga probleeme olnud.
    Refleksoloogia on vägagi füüsiline asi.
    Kui sa head massaazi oled saanud, siis tead kui hästi võib mõjuda õigete punktide stimuleerimine.
    Ma võiks ju tasuta ennastki pakkuda, aga ma olen nii algaja ja ei tea nii paljusid asju.
    Seda lihast ma peaksin oskama lõdvestada.
    Koduseks lihtsaks variandiks on venitamine.
    Paned ennast kõhuli tõstad jalad põlvest ja keha küünarnukkidele.
    Reflekso on vägagi füüsiline asi. Mõtle selle peale.
    Sellega on taastatud vereringeid otsastlõigatud näppudel. Pandud halvatud inimesi uuesti liikuma( kui õnnetusest on vähem kui 3 aastat).
    Kui sa natuke oled taastunud, siis võid ju mõelda. Kas või lihtsalt proovida. Ma või ise tulla sind praktika käigus uurima. Niisama. Lihtsalt. Siis kui sul tekib suurem huvi võin sind mõne profi juurde juhatada.

    VastaKustuta
  5. Bettani, jäta, kui sa kirvega ei taha saada. ausalt.
    vb ma väljendasin pisut häguselt. juha, mis alles on, on liiteid täis. liiteid, mitte arusaamatuid lihasspasme. viimase opiga seda pisut selitati ja sellest arvatavasti ka praegune emakaväline. praeguste prognooside kohaselt lähen täna-homme taas opile ja siis läheb ka viimane juha.
    paljukuradiõnnet sünnipäevaks - kas pole ilus kink!
    nii et minu AINUKE võimalus isiklikku DNA-d kandvat last saada on IVF - kirurgiline munajuhade asendamine punktsiooniga. jah, siis kui ma olen taastunud. võimalik, et alles järgmisel aastal, kui ma olen JÄLLE vanemaks saanud.

    VastaKustuta