9. veebruar 2008

teatrireede

Aabitsa kukk oli siis eilane lavastus. Oleks ma teadnud, et ma olen seda (vist vikerraadiost) enne kuulnud, oleks oma pileti kellelegi maha parseldanud. vb oleks keegi teine sellest tükist rohkem pidanud. aga mul ei tulnud meelde. kahjuks.

jah. Tõnu Oja oli tasemel. tiris lüheldasest sisust poolteist tundi mängu välja. aga see oli ka (minu arvates) kõik mis seal vaadata oli. huvitav, miks saal ikka veel täis on, etendus ju neli aastat juba laval. võimalik, et ma ei taba mingit sügavamat sisu. äkki keegi valgustaks?
hetkel, kui Mauno rääkis oma jooksmisest kangastus mul korraks 'Forrest Gump' silme ette. üsna korraks. aga ühed kehvad mõlemad - mulle ei meeldi ka Gump mitteüks põrm. mingil hetkel sundisin end tervet raamatut läbi lugema, et ehk siis mõistan filmi... ei. ei mõista filmi, ei raamatut, 'Aabitsa kukest' rääkimata. mulle lihtsalt ei meeldi kui nõrgemaid pilatakse. võimalik, et mul on lihtsalt enneolematult kõrge empaatiavõime. või siis vastupidi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar