26. veebruar 2008

Can on

canoniga tuli selline pilt, enne kui aparaadil patarei tühjaks sai.

mõned hetked on sellised, et ma tean - ma saan kahe lapsega hakkama. ka siis kui üks neist ründab sopalompi suure kepiga, teine neist piidleb järgmist majanurka, et kiirelt ja vaikselt ära kaduda.
teised hetked ei ole nii helged. see juhtub tavaliselt siis, kui meie huvid põrkuvad. nt sellistel momentidel, kui üks neiu otsustab supikausi tagurpidi põrandale valada. sest ei saa ju midagi kellegagi jagada...

aga muidu. täiesti isiklikul pinnal - rauamaitse on suus, tujukus kogub tuure ja parema labajalg kisub krampi - ei midagi hullu, vaid marveloni kõrvalmõjud... kõik on "kahtlaselt kodune, kõik on kohtlaselt tuttav...", veidike dejavu'lik samas põnevust üles küttev - tean, mis toimuma hakkab, kuid EHK SEEKORD... tähtsad toimingud ise peaksid leidma aset aprilli esimeses pooles, tulemused peaks teada olema enne maikuud... seniks palun kõigilt tuttavailt kannatust.
pöidlahoidjad teretulnud, tühja kaastunnet ei vaja:)

3 kommentaari:

  1. Natuke tondijuttu ka.
    Rasedusvastased tableitid kahjustavad kõige rohkem sinu partnerit, seksi ajal.

    VastaKustuta
  2. ee.. minu partnerit? kuidas??? ma saan aru, et ta minu keemilise tasakaalu segamini lööb - seda on lausa tunda, aga siiski olen ma pille pidanud üheks ohutumaks ras. vastaseks vahendiks no-sex´i ja plaastrite järel... (mitte et ma ühtki neist kirglikult ja sihipäraselt ja pikaajaliselt testiks või kasutaks, eksole:-))

    VastaKustuta
  3. pidi imenduma vahekorra ajal limaskestade kaudu partenrile.

    VastaKustuta