15. jaanuar 2008

10 päeva

pole kirjutanudki. paras teile;)

nagu teate, oli ka lumi vahepeal maas. tõotas talveilma tulla. muidugi mitte viimastel päevadel. aga paar lumeilma pilti (kaameraks sony ericsson):paar oti-lugu ka.
ükspäev läksime jalutama. vanker ees veeremas, ott seda tagant lükkamas, teise käega oli poiss minu sabast kinni. üks meie maja vanamees tuli vastu ja seletas - 'näe, varsti võtad emme sülle ja paned jooksu!'
teinepäev (see oli üks lumepäevadest) sättisime kelguga õue, vastu tuli pisut erudeeritum naabritädi. see kommentaaris: 'teil lähevad need lapsed ka aina nooremaks!'

jah, naabrite arvamusest ma elangi;) tegelikult on päris lõbus mõtelda, mida teised mõtlevad ja mida nad mõelda võiksid.
ükspäev käisime suuremas seltskonnas, seal oli üks nooruke tüdruk ühe paariaastase poisiga. ja kui ta poleks mind alul jutu sees parandanud, oleks ma ka edasi teda poisi emmeks pidanud... tema oli hoopis õde.
ma ikka ei saa üle ega ümbert nendest sissejuurdunud stampidest, tüübilt, et need, kes lapsega jalutavad/käivad/tegelevad ongi nende vanemad. jah, selles kontekstis on meie pere üpris klatsiainet tekitav, kui me neljakesi poes käime nt... et huvitav, kas siis kui ma juhtun otiga käru lükkama, peetakse mind emaks? ja kui kallis kaasa võtab oti kukile, siis on tema kohe isa? ja kui me neljakesi kassasabas seisame siis kes on isa, kes ema ja kes niisama tädi või mitteeriti niisama? loomulikult, et las nad mõtlevad omi mõtteid, aga ikkagi oleks huvitav teada, mida nad mõtlevad, lihtsalt uudishimu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar