8. detsember 2007

reklaam EMT-le


ehk kiida, kui kiitmist väärt asja leiad.
jah, justnimelt EMT-d kiidan, kuigi nad vahepeal ähvardasid klientidele lausa nuga kõrile panna, siis meil on nendega hääd suhted. - firmasisesed kõned puhta tasuta ja eile sain tõsiselt hea teeninduse osaliseks.
telefoni ostsin. uue, mobiilse. juba praegu. võimalik, et liiga vara, sest jõulueelsed soodukad ju alles algamas. aga eile, kui kristiines oli tulemas ostuöö ja sealne parkla oli pilgeni täis pargitud, sattusime siis sinna shoplemiskeskusesse...
juba mõnda aega olin kaalunud mõtet, et peaks ikka ühe tuusa phööni ostma. miski sellise, millel võiks olla kaameranõkats ja mis kindlasti ühilduks juhtmevaba kõrvaklapiga. Tele2 reklaamid ära vaadatud, leidsin, et tuleks ikka piiluda ikka kodumobiilsideteenuse pakkuja lettidele ka, saati siis et olin kuulnd nagu neil oleks soodukas ka justnimelt firmaklientidele.
tatsasin siis leti ette, kus oli erakordselt palju teenindajaid (ostuöö ettevalmistus, arvatavasti, sest tavapäevadel ma üle kahe näo seal näinud ei ole...), võtsin poisil nööbist kinni ja tirisin ta phöönide ligi - et millisedsiitfirmaklientidelesoodsamadon ja kuipalju?
poiss näitas asjalikult kolme phööni ja mainis, et üks oli veel aga seda enam pole... nii, sattusin vist veidi ärevusse ja palusin kahte kolmest, mis mulle visuaalsel vaatlusel huvi äratasid, näidata. kuigi olin surmkindel, et valin (blondile pidurile kohaselt) NoKia, siis nähes, et poiss andis ericssoni oma põuetaskust lõi mu usk kõikuma - kui moblamüüja juba ise kasutab peab see ju hea pill olema! ja kui ma veel leidsin, et soomlaste egopikendus on pikem ja laiem, siis puhtbeibeliku instinkti ajel ostsingi sellise phööni.

PS; emt võib reklaami eest nt mõne kuu arve annulleerida
PPS loodetavasti ei tule mul mõne aja pärast garantiiremondisabas seistes oma sõnu sööma hakata...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar