4. mai 2007

sünnari eelne

ei, ärge arvake et ma ära unustasin EIII;) (kuigi jah, peaaegu et isegi, aitähh meeldetuletajatele;)). praegu - õigel nädalavahel- on külmad ilmad. ja osad tähtsad inimesed ei saa ka. nii et sünnar edasi lükatud järgmisele nädalavahele. KÕIK on oodatud. kui ilm on vähemalt pooltki sama ilus kui eelmine aast samal ajal siis tahaks korrata aasta esimest piknikku (kelle jaoks teist v kolmandat v mitmendat...), aga kui ilm nii ilus ei ole, siis olete kõik oodatud laupäeval (12 mail) meitepessa. enivei, helistagem, täpsed asjaolud selgitamisel.

muide, ma kunagi miskit kuulsin sünnipäevaaegsete ennete täppiminemisest... kas see on nüüd hea v halb, aga peale pooleaastast vaheaega nägin täna esimest korda suitsupakki mind ootamas. selveris, kassas. keski eelmine ostja oli selle sinna unustanud. justkui ootamas mind. justkui narrimas. käsi oli kohe-kohe tõusmas ja winstoni, sinist - täpselt see mida ma aastaid tõmmanud olen- enda kotti surumas... ma ikka jõllitasin üpris pikka aega - et on see nüüd päris v kujutan ette... ei, ei kujutanud.

teine. astusime selverist välja, tee auto juurde oli pisut käänuline. meie auto kõrvale oli parkinud porshe. pisike. egoistiauto. kaks kohta ja stiilne väljanägemine. sportlik. tibu säädis sammud OTSE esiukse poole. ja sirutas käe asjatundlikult lingi järele... saime küll tükk aega naerda - rikka tibi maitse, ise pole veel pooleteisenegi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar