20. aprill 2007

et kas muust ka kirjutatakse peale innoirjaingridi?

aga palun, hea meelega.

näiteks sellest et kuulsin üht head kildu, mis oli tulnud ühe perearsti suust. mõte siis selles, et 60% lapse tahtest tuleb lubada. mina aga suht segaduses - mis on lapse tahe. jään jälgima...
hommik algab pisut virilalt... laps nõuab sülle. saab, kuid alles pärast seda, kui mina olen oma kuningliku tee (tualett) läbinud. kas see tähendab, et laps ei saanud oma tahet? või et sai, aga mööndustega. kas see läeb 60 % alla või siis mitte?
oki vaatab edasi. laps tahab õuna. saab, laps tahab pisut kassi sikutada. saab. laps teeb dada, kallis kaasa ja kallis teismeline lehvitavad vastu ja astuvad igapäeva kohustusi täitma... vahepeal on laps saanud puhtad mähkmed, päevariided jne. mõned üksikud piiramised. nt ei luba ma lapsel tassiga suurde tuppa lännima minna, kuigi ta tahaks. ja jogurtise lusika konfiskeerin ka ära. ülejäänud on nagu lubatud. alati aga võib mänguasju kiskuda, kassi taga ajada (kui kass tüdib, on tal pelgupaik olemas), tubades ringi tuulata... tundub, et esimese tunniga on ca 95% lubatud. ma vist tõesti keelan liiga vähe... või arvestan ma miskit valesti...?

kas siis kui kallis kaasa õhtul lapse hambaid peseb, piirates sellega viieks minutiks lapse liikumisvabadust - usutavasti nühkaks tibu samal ajal hea meelega oma hambaid miisu saba või mõne juhtme vastu;) kas see läeb siis selle 40% juurde... ? noohjah ja siis need magamapanekud. kui laps pool tunnikest piiratud territooriumil viibib. see vist käib kindlalt tahte ahistamise alla... see läeb vist plusspoolele, et ma teda enam titetooli ei topi ja saame söödud suurte inimeste toolis? oo... ja õhtune magamaminek läeb ka kindlasti pluss poolele. nii kui ta piimapudelit näeb, vudib magamistoa ja oma voodi manu - ilmselge tahteavaldus:) aga noh, eks ma ole ju teada vabakasvataja...:D

PS pealkiri on mõeldud eksperimendiks blog.tr.ee-s ;)

1 kommentaar:

  1. see postitus sai blogipuust üle sajamõnekümne kliki. ja oli mõnedki ilusad tunnid edetabeli esikohtadel. M.O.T.T.

    VastaKustuta