28. august 2006

õunakooki....

tahaks juba küpsetada, tunda kaneeli aroomi, praeguse värske puidu lõhna asemel...

täna oli siis see tähtis päev, kui garmahis lõpuks end kätte võttis ja saatis meile kaks umbkeelset härrat, kes mõne tunniga mind õnnelikuks tegid:)
ikka köögimööbli paigaldamisega, mis te siis mõtlesite:D

vahepeal, enne kui osavad onud kohale jõudsid tegime pisiõega oma lastele onni. nende päris esimese onni nõudepesumasina karbist...

küll on hää kui on olemas noorem õde:) miisu tunneb ka onnist mõnu... veel pilte sellest vallatust karbist on siin->

mida ma siis ei saanud?
meil ei ole endiselt suurt ja mahukat kööki suure ümmarguse laua ja puupliidiga (nii nagu oli mu lapsepõlvekodus, vanaemal ja vanaisal)
meil köögis ei voha ultrashikk minimalism...
ma ei saanud lumivalgeid läikivaid köögiplaate üksikute siniste figuuridega vahepalaks, millest vahepeal unistasin (pilte näeb siit->)
meil ei ole ka kirsitumepunast baariletti akna all...

aga pärast eelmisi unistusi olen ma unistanud sellisest köögimööblist:










ohh, kui see veel töökorras ka oleks:S aga sinna läeb aega. kõigepealt elektrik ja siis santehnik ja siis gaasionu ja siis... ma ei teagi kes kõik veel...

kõik karvased ja sulelised on oodatud esimese õunakoogi küpsetamise päevale koos köögi sissepühitsemisega!
aeg - siis kui köök on töökorras
koht - köök loomulikult:D
soovijad jälgige reklaami!

3 kommentaari:

  1. Anonüümne29/8/06 9:04 AM

    muig@"kaks umbkeelset härrat, kes mõne tunniga mind õnnelikuks tegid"

    VastaKustuta
  2. Anonüümne29/8/06 8:13 PM

    Tore, et teil asjad lõpuks on edenemas.
    Ja õunakooki tahaks samuti. Huvitav, mis vein selle juurde sobiks?

    VastaKustuta