17. juuli 2006

põrandasaaga jätkuks

nonii-nonii-nonii.
homme saab siia ehk pildi ka vahepeal ilmet võtma hakkavast toakesest. põrandasaaga kulmineerus vahepeal materjali otsimise ja ostuga; ning plaadi mahapanemisega.

eelmise nädala alul sai käidud poistega (tõnn ja robi) mööda ehituspoode ja tapeeti ning põrandamaterjale valitud. astusime siis esimesse poodi sisse ja nõutasin müüjaonult:
- tere, mul oleks vaja miskit põrandale. ma ei tea täpselt mida, aga tean, et lõpuks peaks jääma praegusest 2,5cm kõrgem ja laminaat koos alusvaibaga peaks otsas olema. aa.. ja all on betoon...
- niih... ma ei tea.... vaatame... hmnn... aa siin on põrandaküprok 13mm, kui panna see ja siis alusvaip 3mm ja siis laminaat 7 mm siis peaks ju kokku tulema, eksole... ämnn.. paar millimeetrit jääb vist puudu aga...

- aga seda ikka tohib otse betooni peale panna?
- ää.. mm..nn.. ee.. ehk ikka tohib, aga teate, ega ma ka täpselt ei tea... te ikka peaksite kellegi asjatundja poole pöörduma...

OK, mõtlen mina... lähen otsin siis asjatundjat teisest poest.

teises poes aga satun turtsaka mehe peale, kelle esimene küsimus on:
-miks te siis rohkem betooni ei valanud ?!
mina vastu, et teate, öeldi, et siiamaani ja mitte grammigi rohkem, mis ma siis nüüd teen???
- ei mina tea, teate, kui te tahate mingit plaati sinna alla panna, vat siis peate hoopis sinna poodi minema...

OK, mõtlen mina... ehk siis kolmas kord on targemad onud...

kolmandas poes laulsin oma jutu ette, mispeale küsiti:
- aga millist plaati te siis siit tahate?
- (?!) noo, seda ma teilt ju just küsisin, et milliseid võimalusi mul on?
- noo... meil on siin 15mm püssiplaat, see peaks sobima...

seepeale läks kaubaks. ütlesid, et plaat on 5ruutu suur, ostsin kolm plaati ja transpordi pealekauba (viimane oli ligi 200eeku). mõtlesin, et asi korras (ohh mind plondi), paari päeva jooksul lubati ühendust võtta:)

helistati juba järgmisel päeval, küsiti, et kas saate kauba vastu võtta. mina vastu, et kui transad üles veavad, teisele korrale, siis ikka saan. öeldi - ei, transport ainult ukseni - shit! siis ei saa. kaasal homme vaba päev, kas homme saate tulla - ei, homme ei saa, tuleme neljapäeval... palusin siis et õhtupoole - ei saa, transa ainult kella 16.30ni töötab...

tore, neljapäeval siis kella neljast tuli transa koos meie viieruuduste põrandaplaatidega, kui kallis kaasa ja tema õemees siis plaate autolt maha laadisid (sest transa ei võtnud isegi seda vaevaks) said nad teada, et samasuguseid plaate on väiksemaid ka! muide, ega neid viieruuduseid üles saanudki vedada, enne tuli veel naabruses elavat ehitusmeest ekspluateerida, et meie põrand ikka korralik saaks...

muide, kel huvi tekkis, siis esimene pood oli KEY, teine ESPAKi põrandaosakond ja kolmas sama firma ehitus-plaadiosakond...

1 kommentaar:

  1. Anonüümne17/7/06 11:55 AM

    No kui Sa oleks sattunud veel ehituse abc-sse, siis oleks saanud täis kaifi kätte:)))) Seal ei tea keegi üldse mitte midagi, näidatakse et nähh, siin on teie soovitud kaup ja tee mis tahad, mõõda ja lõika endale pvc katet jne.vähemalt mul nii läks:(((

    VastaKustuta