19. märts 2006

linnugripivaru

ehk pisut isiklikest tegemistest...

asjaolude kokkulangemisel (aknavahetus tulekul ja liistud vajasid mahapanemist - lõpuksometi ka köögis) sai sügavasse köögikapi põhja vaadatud.

ja mida leida - terve linnugripivaru jagu toiduaineid!

ammu-unustatud riisi ja makoranivarud, igasugu tangusid, pudru- ja maitseaineid mida ma ei mäletagi end ostnud olevat. sügavad köögikapid on abiks. kui nüüd veel mõned konservid varuks saaks kindlalt paar nädalat poes käimata hakkama:P

huvitav, ma pole elades ostnud tange, veel vähem odrakruupe (või kui siis mingis omapärases deliiriumis) aga ometi on nad ennast poetanud viimase paari aasta jooksul minu köögikapi tagumisse nurka... teisest küljest on turvaline teada, et makaronide ja tangainete tagavara on piisavalt suur;)

muide, tundsin ära selle koha, mis mulle kolimise ja suurkoristuse juures meeletult meeldib - asjade ära viskamine. kui muidu tundub, et tolm ja igasugu sodi täidab kappe-sahtleid, siis on kolimine ja nt kapi ühest seinast teise tõstmine ideaalne vabandus kapi sisu suurkoristuseks, erilise mõnuga sai rehitsetud ravimikarpi. pooled tablettidest, kreemidest, salvidest sai ära visatud - goden do/kõlblik kuni oli minevikus, peamiselt 2003-04 - ja tunne oli kuninglik - lausa haiglane mõnu:)

aknavahetusest veel - ma sõna otseses mõttes muretsen selle pärast. sõbrad, kelle olen vist juba täiega ära tüüdanud, on küsinud - mis seal muretseda, ruumi teil on, teete ühe poole ära ja siis kunagi teise akna ja siis nii edasi.
muh, sellist venitamist ma vist välja ei kannaks - lõputu stress kõigepealt ühes toas, siis teises... otsustasime kõik ühe hooga, et kui juba siis juba. nii et viis akent...
hetkel on varutud 12 m2 jupp kilet (kardetavasti jagub sellest vaid Tõnni toa (mistrakate) põrandale:S) siis veel 2x50 m no sellega saab ehk kaetud paar tuba... siis tuleks vast veel varuda suuri suuri kilekotte, millesse kogu tehnika pakkida, mõningad kastid, millesse kogu lahtine träni kokku kuhjata, nähtavasti olen ma ka neil (loodetavasti vaid) paaril päeval ka igasugusest tööst maas - uhh, hullem kui kolimine:S
Miisu komandeering on kokku lepitud:) ja köögikapp teise nurka tõstetud, ees ootab siis suuremat sorti pakkimise ja tõstmise nädalavahetus. seda siis, kui on selgeks saanud kuupäev mil aknamehed tulevad...

ehh.. aga eluke on näidanud, et ootus on kõige jubedam, kui olukord käes, siis pole muud kui käised üles ja tegutseda;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar