13. märts 2010

TotalBall 75

Vaheldusrikas treening kolme palliga. Kasutatakse valikuliselt kas bosu-, fit- või väikeseid palle (med.palle). Tund algab 10 minutilise soojendusega, sellele järgneb 15-20 minutiline sammukombinatsioon. Lihastreeningus, kasutatakse treeningu tõhustamiseks lisaks pallidele ka teisi vahendeid. Tund lõpeb venitusharjutustega.

selline trenn oli täna. polnud kunagi käinud, nagu tegelikult enamustes aeroobika-stiili tundides. päris untsakas. kolme palli meile ei näidatud. kuna aeroobikasaalis oli Zumba-treenerite trenn ja enamus vahendeid seal. meil olid siis suur pall, bosu-pall ja pulk, mida nimetati miskipärast body-stickiks -see oli pulk, mis oma napi meeter-pooleteise juures kaalus neli kilo.
trenn, nagu ikka aeroobika, käis valju musa saatel, et sportijad mitte mingil juhul oma mõtteid ei kuuleks. alguses, soojenduse ajal, tundsin ma end taas puunukuna kisakoori-tüdrukute seas, aga edasi läks huvitavaks - igasugu tasakaalu- ja jõuharjutusi niipidi ja naapidi. mitte väga hullu väge ja jõudu polnud vaja, aga ikka natu. ja tasakaalu ka:)
ja siis ikka raskemate ja raskemate harjutusteni. kuni minu jaoks tuli sein ette - võtka pall jalge vahele, ja sirutage üles, turiseisu - umbes nii võiks kirjeldada seda harjutust millega arvasin end mittehakkama saavat. kui ma siis oma viis kordust olin maha lösutanud, lubasin endal proovida - no vaatan, kui kaugele need koivad siis liiguvad.. ja voila!! päris entukas turiseis see küll ei olnud, aga tagumendi rebisin ikka mõned head detsimeetrid maast lahti!
ohh, küll pärast oli tunne, et liigutaks või maad ja ilma!!
treener pärast mainis, et konkreetse kava ja trennistiili on ta ise koostanud, kasutades pilatese ja aeroobika elemente.
mul on tunne, et ma lähen sinna veel:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar