25. veebruar 2010

ja tulebki?

ma saan aru, et miinus 25 asemel on nüüd miinus 2,5, aga kas tõesti saab see nii olla??!! -
jalutasime mööda stromkat -lumi, mis on kuhjatud teede äärtesse inimkõrgusteks hunnikuteks pimestab silmi: kohati jagub seda hunnikutesse, mis on suisa kopadestki kõrgemad:
ja siis ma nägin tema tulemist:on see võimalik? kas näeb keegi teine veel, või on mul hea kujutlusvõime? on ju rohelised sirelipungad?!

2 kommentaari:

  1. Jeerum, sa kirjutad koguaeg, KUI raske on kaksikute vankriga seal sinu kandis liikuda. Ma siis tiirutasin ka enda seltskonnaga sääl teie kandis ja no miks ma küll varem seda pole teinud? Teil ju trotuaarid sama siledad kui suvel!!!! Küll mõnedel ikka veab....:)

    VastaKustuta
  2. nojah, inimene pole ju mitte rahul ühegi asjaga, eksole. ja tegelikult - eks ma olen kuulnud jah, et mujal on hullem. ja vigisemine ikka võrdluses suvega käib. kuigi tõesti, põhja-linnavalitsuse ees mütsmaha - ainult paaril päeval olen näinud, kuidas stromka trotuaarid jalakäiate poolt kinnitambitud on, ülejäänudkordadel ikka viksilt lahti aetud.

    VastaKustuta