26. september 2009

mähkmelugu

ehk karikakra-teemaline sissekanne nr 1.
minust saab vist marli-emme. kalli kaasa õde nakatas - tõi mulle pojast jäänud mähkmeid proovida. paar paelmähet, paar villa-püksi. ja marlid.
peale esimest proovipäeva leidsin, et tuleb varusid täiendada. kolm paelmähet, sapiseep ja siidpaberi rull, lisaks täna üks paar kummitaolisest materjalist nö vedelikkupidav mähkmeümbris (väidetavalt hingab heasti) - need on seni ainsad väljaminekud (kokku ligi 400 eeku). mõtlesin, et peaks mõned marlid ka soetama. lihtsalt et värske pepu vastas oleks värskelt soetatud materjal. aga pole - kreenholm enam ei müü ja mujal nagu marlit ei olnud. vaid puuvillased materjalid.
tänase messikogemusele peaks küll lausa erladi sissekande pühendama, aga marlidest looduslapse boksist ei räägitut mulle midagi head. neil letil ilutses nukk, mille ümber mulle juba tuttavad paelmähkmed. viitasin siis nukukesele ja ütlesin - mähkmendus huvitab mind, ehk saate aidata...
tädi vabandas, et neil mähkmeid seekord kaasas pole, aga mis mind huvitab... et paelmähkmed olemas - nu siis on teil ju kõik olemas!
- aga sisu-marli?
nuu, teil vanu rätte on? froteerätte? mida vanemad, seda paremad! mida rohkem pestud, seda paremini imab! muidugi, võite meilt saada ka kenad, kokkuõmmeldud ja valgekspleegitatud marlid, aga frotee on ka väga hea! või siis kasvõi köögirätid...

ja mina olin juba mõelnud kõik omad vanad käterätid ära visata... silly of me

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar