12. mai 2009

sünnipäevalilled


Tahaks kirjutada sünnipäevast. et kui tore oli. kui armas oli teid kõiki näha. aga ma enam ei oska. olin vist liialt pehme. palun seepärast pisut vabandust.
aga nuh - lõppeks oli minu viimane sünnipäev emana. ilma "vana"-liiteta. ja peetud emadepäeval. veelkord - tänud kõigi tulpide, gerberate, asaleade ja nartsisside ja rooside eest!
ja tänud vaibatoetusfondi eest! kui viimane ostetud saab, siis presenteerin kindlasti kõigile. uhkusega:)

**
muide, nippe, mida võiksin jagada - kuidas saada lahti pohmelusest.
- mine vesiaeroobikasse!
ja peale vesiaeroobikat läksin ühte spordikluppi. lasksin end liikmeks möllida, et saaks veel rohkem (vesi)aeroobikat... olen mina ikka tubli!
täna siis käisin. ja sain elamuse! treener hüppas ja kargas rahva ees! kiljus ja rõkkas naerda! tal oli lõbus meid treenida. või vähemalt suutis ta selle mulje jätta... - igati tubli!
lisaks sain tänu liikmestaatusele oma personaaltreeneri.. vähemalt nii teda mulle nimetati... (tõsi, tunnid temaga lähevad eritasu alla, vaid esimene pooltund liikmemaksu sees) temalt sain teada et minu rasvaprotsent on 8 ühikut ülearu... et mu kodukaal väga ei valetagi - kui siis poole kilo ringis. et ma olen 3cm lühem kui ma arvasin (appi!!! vanaema-staatuse hirmust olen kokku kuivanud?!?!) ja muude trenni-nippide osas, et kaalulangetamiseks üks tõhusamaid viise on õhtul, peale õhtusööki 40minutit aktiivset käimist... et esimese hooga ei tasu üle pingutada - 2-3 trennikorda nädalas on esialgu piisav -hiljem võib treeningkordi rohkem teha, treeningute pikendamine (50minutilt edasi) on kaugema tuleviku teema... trennivabade päevade õhtutel - kõndima! et pulss treeningute ajal ei tohi tõusta üle 150, ee.. rohkem tarkust vist ei jäänudki meelde;)

2 kommentaari:

  1. woow, sa oled ikka eiriti tubliks hakanud :) ainult edu ja jaksu :)

    VastaKustuta
  2. ma olin ka kunagi arcticus liige ja mulle tõsiselt meeldis seal! siis aga kolisin liiga kaugele ja nii ta läks...

    tollal oli personaaltreeneri tund hinna sees vist kord kvartalis vms, abiks oli see küll, tegi mulle treeningplaani ja puha.

    ga ma tahtsin veelkord tänada laenuks antud lamamistooli eest, sellest on saanud täiesti asendamatu asi meie majapidamises. Ja uus ports riideid on nka väikseks jäänud. ehk et - kui mõni päev ilus ilm on, tule külla, istume aias, äkki suudan isegi koogi teha :)

    VastaKustuta