12. märts 2009

uppuv part

või vääga kohmakas hüljes... nii tunnen ma end nädalas 90 minutit.
juba teist kuud käime vesiaeroobikas! hommikuti!! kaks korda nädalas!!! ikka nii et ärkan (mina!!!) varakult (kell 7.30!!!) üles ja kell 8.45 on kogunemine Nõmme ujula ukse all. et 45 minutit lobistada oma pekke kontrollitud rütmis ja seejärel mõned kümned minutid premeerida endi kehasid mullivanni, aurusauna ja/või leilisaunaga.
algas see ühel kummalisel kolmapäevaõhtul, kui ma metsatagusele ette panin, et võiks minna aeroobsesse treeningusse. homme. sest mis on parem päev kui "homme". tema aga võttis naist sõnast ja nii me endid järgmisel hommikul kloorises veest leidsimegi.
Täna oli see suurpäev, kui ma ujusin. esimest korda. treeneri käsu. peale veerand ujulapikkust. koera.
mõnikord tundub mulle, et maailm on justkui minu järgi seatud - selle kahe kuu jooksul pole enne sellist käsklust antud. just, et "ujuge". ja alles eelmisel nädalal leidsin ma lõpuks selle enesekindluse, et paar tublit tõuget teha veepinnal, ilma põhjast hoogu andmata. tõesõna - kui mina võin ujuma õppida, siis võib millise iganes vana peni ka sitsima õpetada.
et miks ma siis varem pole osanud? sest keegi, mitte keegi, pole mulle öelnud ega muul moel seletanud, et vees tuleb end tunda VABALT ja lasta veel end kanda, mitte püüda iga hinna eest vee peal püsida. kogemus, et vee pinnal püsimiseks ei peagi kõike kontrolli all hoida püüdes kontrollimatult jalgu ja käsi igas ilmakaares siputama, tuli alles peale kuu-ajalist perioodilist kaelani vees ligunemist.
muidugi suuna ja liikumisega tuleb veel vaeva näha. täna näiteks oli üks harjutus, kus pidi jalgu liigutades ja "makaronil" aerutades edasi liikuma. mina liikusin tagurpidi. järjekindlalt. veel sain täna teada, et jalgu tuleb külili vees lesides liigutada "nagu loobiks kingi jalast" ja tõesõna - ma hakkasin liuglema kästud suunas! ja peaaegu samakiiresti kui kõik teised trennikaaslased.
tulemustest ... kodune kaal tundub näitavat aiateibaid - ei saa ju olla, et KAKS KUUD tehakse kaks korda nädalas aktiivset liikumist ja kaal seisab paigal! ujula-kaalu peale pole viimasel ajal sattunud... vist õnneks... las kesta seniks trenni-võlu ja illusioon ;)

2 kommentaari:

  1. Anonüümne13/3/09 3:46 PM

    nõmme ujulas on muideks väga pro kaal, seda võite usaldada küll :)
    muideks, selleks ajaks, kui teie seal kogunema hakkate, olen ma juba sealtsamast töölegi jõudnud. viimasel ajal pole käinud, sest suusatada ju sai, aga nüüd plaanin uuesti käima hakata. saaks kuskilt ainult uue drige - vana on auklikuks kulunud ja kuna ma nii paganama valiv olen, siis no ei ole uut driget kuskil, no ei ole. nõmme on tegelt täitsa tore koht, ainult, et rahvast on paljuvõitu juba hommikul kell 7.

    VastaKustuta
  2. võeh, mõni on kohe kõhedusttekitavalt tubli:) trikoo kulub auklikuks imekiirelt... eriti kui seda minu kombel 2x nädalas masinpesta... Rocca prismast leidsin täna päris pandava sellise...
    muide, ma usun, et peale kl 9 on seal vähem rahvast kui 7-8 vahel. sest normaalsed inimesed on sel kellaajal juba tööl. ja penskarid pole veel nina välja pistnud:)

    VastaKustuta