20. detsember 2008

kõrvus miski kohiseb...

mu oma veri vist...

jup, juba neljandat (või lausa viiendat) päeva...
otsisin just netist igasugu inffi selle kohta ... (tegelikult vinger-singeri salmi) ja leidsin, et Juune Holvandus on Kodutohtris väitnud et "
Tinnitus piinab reeglina keskealisi, tööga ülekoormatud, kuid muidu hästi edasijõudvaid inimesi, kelle murede hulka ei kuulu rahaprobleem." et ma keskealine olen - sellega olen ma juba leppinud... aga huvitav, kas see, et mul kõrvus piniseb-kohiseb tähendab et mul rahaprobleemi ei ole? või et ma olen edasijõudev inimene? ülekoormatud? viimast võib-olla veidi, kuid esimest kahte ei julgeks väga kindlalt väita...
huvitav, kas see pinin-kohin on kõrgest vererõhust? vb peaks päevase kohvijoomise järele jätma ja hommikust piirama? võimalik aga, et peaks rohkem rõhku panema punaveinile - see ju teada verelahjendaja...

päkapikula teemal... viimasel nädalal olen
väljas liikudes taaskord päkapikumütsi pähe tõmmanud. rahva reaktsioone on armas vaadata...
esimene oli isa, kes keskhaigla piirkonnas oma aastase kärus istuva lapsega ringi jalutas... samal ajal oli mul miski telefoniprobleem (vist sisestasin miskit ess-emm-essi), nii et seisin ühel kohal ja asjatasin telefoniga kui kuulsin:
"vaata- päkapikk! no vaata nüüd sinnapoole!, vaata maja pool on päkapikk!!" laps keeldus kategooriliselt pead pööramast;)
teine mainimisväärt juhus oli, kui ma hr Harri Kingoga juhtusin kokku. seisin mina millegipärast keset kõnniteed ja ootasin miskit/keskit. kui astub ligi hr paaripanija isiklikult ja teeb juttu - nonäe, mina arvasin, et päkapikud on meessoost!
(ega ma kade ei olnud) - pole siin midagi, sooline võrdõiguslikkus valitseb ka jõulumaal!
edasi rääkis ta pikalt-laialt kuidas tema oli lootnud minusuguste eest pakku pugeda. ja kuda tema oli ikka arvanud, et päkapikud rohkem elurajoonides luusivad. ja kuidas tema jalanõude sisse, mis koridoris ootel, iga öö ikka shokolaadi puistatakse. ja kuidas tema siis oli sellel aastal esimesel advendiööl selle meelest minetanud ja kuidas ta siis oli shokolaadise kingaga pidanud terve päev inimesi paari panema! ja vaata shokolaadi-raiska see ikka kinga külge kleepus, mitte soki!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar