23. november 2008

lumi lumi lumi - jee! jee!!!

juba mitumitupäeva on tubli talveilm:) pildid eilsest:
neljapäeval, pisike B hüppas hanges üles-alla ja kilkas suurest suurest röömust
- lumi tuli! lumi tuli! lumii!!
- lähme kelgutama!!!
- lume sisse!!
- lähme mürama lumes!!!
rööm vahetu, rööm siiras, rööm suur-suur-suur!

täna oli minu kord tunda röömu - mulle meeldib sellise ilmaga sõita. ma tean - olen kiiksuga, aga meeldib. ei mingit igavust, pidev oht teelt välja sõita ja mõnusalt vänderdav tagumine ots, ujuv sisetunne... siin-seal kraavi/hange sõitnud lumetormilised... iga foori tagant/ ristmikult startimine on tõeline teadus...
tõsi, peale kolmandat hange hakkasin ka mina veidi tüdima... kokkuvõtteks siis täna ca 10 sõidutundi, neli-viis hange, kilometraaz miski 60-70 kanti; üks katkine labidas, teine uus... kõik kostilised ilusti soojas, auto aga majast paarsada meetrit eemal - lahtilükatava tee ääres (koduhoovi vallides ei hakanud teist korda lumevõitlust pidama). mõnus. päeva võib kordaläinuks pidada...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar