5. oktoober 2008

klaasist

ehk üks vana pilt ja üks veel vanem. kaks linna, üks armastus. miks just need - kui teemaks klaas? mulle silme ette just see tallinna raekojaplatsilt püütud pilt. istusime toona suhteliselt värske fotokaga keset inimesi ja klõpsisin niisama juhupilte.
ja ma otsisin arvutist - kunas see sai tehtud ja kus on originaal... pildi kuupäeva reetis failinimi - 16-06, aastaarvu suutsin tuvastada veidikese tuulamise järel - 2005. aga mida ei leidnud oli originaal!
otsimise käigus (märksõnaks klaas) jäi mulle ette see teine pilt. ja ma mõtlesin - näedsasiis, kus oli tibi! vastabiellunud ja puha - aasta siis 2003. muide, ega minust endast siin blogis vist pilta polegi?! olgu see siis esimene:D
teised fotojahtiad klaasist->

3 kommentaari:

  1. Huvitavad leiud on küll.

    VastaKustuta
  2. mulle meeldib see esimene pilt kohe väga-väga!!! hästi tehtud!

    VastaKustuta
  3. Esimene on väga hea tabamus.
    Huvitav pahupidine maailm.

    VastaKustuta