24. september 2008


"selle minu issi ostis!" teatas B täna hommikul ise väikest limonaadipudelit vahtu ajades. "vala mulle palun, klaasi sisse." kui üks peagi-kolmene nii ilusasti küsida oskab, siis ei saa ju vastu panna, eksole. saab oma klaasi koos limonaadiga ja suundub laua poole, kus õhtusöögist poolik jogurtiklaas ees ootamas.
"ma tahan nüüd kohvi teha. mul on lusikat vaja. väikest lusikat." tatsab tibu kööki, kus ma endale kohvi valan ja võtab pliidialusest sahtlist eelviiamse teelusika. hiilin sala talle järgi.
kohvi tegemiseks läheb vaja eelnimetet kahte klaasi vedelikku ja väikest kolmeaastast fantaasialendu. pisut täpsust ühe vedeliku lusikaga teise anumasse tõstmiseks. ja hiljem veidi aega segamiseks. mõne minuti pärast sai juba lusikaga nimetet ja kirjeldet jooki manustada. väikese lusikaga. klaasist.

pilt on tehtud kümmekond päeva tagasi. kui sõbranna G meil külas käis... veel pilte sellest toredast päevast->

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar