4. juuli 2008

viltune

3 kommentaari:

  1. ma peaks ka selliseid pilte tegema. Mul on pärast fotokooli horisont nii paigast ära, et piinlik on :)

    VastaKustuta
  2. või hakkasid pärast fotokooli märkama ? ;)
    mina märkasin nt praegu, tänaseid pilte valides, et mul ongi paljud pildid 45kraadi all.. ja siis, et see häirib mind - miks teha lapsest otse pilti kui viltu ka võimalik on? või seetähendab vastupidi. üks selle harjumise vabandusi on mu kohatult pikk toru, millega mul meeldib luusimas käia - kui objekt ei mahu tervenisti kaadrisse, siis selmet mõned sammud tagasi astuda, tuleb ta kaadrisse ajada nurgast nurka - föök.
    peab ikka harjutama korrektseid pilte ka tegema... (endale näpupihta)

    VastaKustuta
  3. enne ma tegin seebikarbiga pilti :)ja pildid said päris otse.
    Aga mingit diagonaali üritan minagi paljudel piltidel sättida :D

    VastaKustuta