6. juuli 2008

blogimäng, ausalt ja südamest

kunagi, enne jaani, sai pihta saadud sellise palliga:

Reeglid:
Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
praegu on aasta 2008, siis oli 1998 suvi... töötasin ühes toredas kohas lühendiga EKJL, poja oli siis koolieelik ja jõlkus palju võistlustel kaasas... kes seda täpselt teab, aga eks ma mingit võistlust ette valmistasin ja/või mingit kokku võtsin. tööhoolik, seda ma olen olnud sellest ajast saati. nii palju numbreid ja nimesid pole mu mälunõtruses peakesest ei enne ega pärast läbi käinud, kui neil paaril aastal...

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
ma ikka üritan asjad enne ära teha, kui neid nimekirja panna...
aga ok, miskit ikka koguneb, nt
a) miskid pildid sorteerida, kõigepealt jalutuskäigust tibuga, siis vaarema 85ndalt juubelilt...
b) tööalaselt ikka - mingi hinnapäring, mingid numbrid kallitele autoritele... (sic, ma ikka veel nimede ja numbritega tegelen?!)
c) järgmisel nädalal - mõned visiidid, veel mõned sünnipäevad...
rohkem nagu ei tulegi...
d) diieeti pidada, homsest alates lubasin kapsasupidieedile minna. endale ikka eelkõige sai lubatud. näis' mis sellest välja tuleb... ja kas pean päevakese vastu või murdun koos õhtusöögiaja saabumisega...
e) raha koguda, proteeside jaoks... oki oki, kolme istutatava kiksi jaoks vasemasse lõuapoolde. hambaarstile lubasin, et augustiks on raha koos. muidu veel tõstab taksi... ehk lubatud summat...

3. Lemmiksnäkid?
ma olin vahepeal kohutav snäkkija. kommisnäkid, pähklid, tudengieined, saiakesed... nüüd, viimased kuud olen üritanud piiri pidada - kilode juurdekasv on kohutav... (aa.. tuli meelde "vaja teha" d))

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
eesti krooni miljonär? üks miljon vai mitu?
kui mul oleks palju raha ja ma ei peaks põdema homse, ülehomse ja järgmise kuu ja... (oo.. meelde tuli, vaja teha e)) jah, kõigepealt teeks sahtli korda (lõualuu siis). maja ostaks. nõmmele. vist. või kuhugi kopli kanti. hellitaks poja ära kõiksugu riiete ja muu träniga. reisile läheks. terve perega. aastaks. kõigepealt euroopa ja siis ameerika. kui brasiilia vihmametsades käidud võib korra austraaliasse ka põigata... ühe pisikese hübriidauto vist lubaks ka endale. noh ja rohkem ei oskagi tahta.

5. Kohad, kus oled elanud?
ma olen vähe kolinud... peamised linnad on kuressaare (kingissepa alguses) ja tallinn. lapsena olin suvevaheaegadest mõned nädalad/kuud tartus, aga seda ikka külas, mitte "elamas". ja siis läheb vist arvesse veel karida (enne karujärvet pisut kihelkonna teelt paremale) küla, kuhu ma olin pikalt sisse kirjutatud. üks suvi sai seal elatud, see oli siis kui poiss sündis - ümberringi oli vist talongiaeg, vett sai naabrikaevust, kütta tuli ise... nii sauna kui toa ahju... teine mälestus seal elamisega oli, et last ei tahetud lubada pealinnas kooli minna, või oli see lasteaeda.. mäletan miski ametnikuga jutuajamist
- et las laps käib ikka meil lasteaias.
mina - mis mõttes, ma elan ju temaga tallinnas!
- ei aga meie ei saa pearaha tallinnale maksta.
mina - et siis on parem, kui ma töötu abiraha kerjaks teil seal või?
ametnik vaikib.

ma ei ole eriti hea palliviskaja ja seepärast paluks lahkesti osa võtta kõigil, kes vähegi soovivad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar