9. märts 2008

absoluutselt

..ja supermarketis täna jälle
täna pool päeva ...

seesama pool päeva, mis tervest päevast kodukanandusest -koristamine ja vaaritamine, üle jäi. meeleolu - hubane. krappidest kostub mercury "show must go on". minu ees puuvilja leti vahel öötsub kleenuke vene neidis ligemale 20sentimeetristel peenikestel kontsadel milledele järgnevad loogilise jätkuna kiitsakad jalad pea olematute sääremarjadega. shoplevad koos jõudsa välimikuga isasega - usutavasti veiniõhtu. minu meeltesse jõuab letargiline rahulolu teemal - küll on hää mitte olla vallalisena "letil".

enne väljumist tuvastan, et meil on umbestäpselt mõnikümmend minutit aega, mille võib veeta Hesburgeris. (jah, mina, jah burgerlas) tellin miskisuguse eine (jah, mina, jah, söin burgeri) ja palun umbkeelselt teenindajalt mullijoogi asemel cappy õunamahla. peale kolmandat seletamist palub ta selle mul ise võtta.
mõned minutid ja ampsud hiljem, kui krappidest kostab biitlite "yellow submarine" kuulen äkki kriiskavalt vinguvat kaasmaalast - "ära mine sinna, ma ei viitsi!!". kolme-neljane tüdruk oli pisut ehmunud näoga, kuid hiilis ikka mänguplatsi poole. "ära mine!" vingus ema edasi "me hakkame kohe minema!" rüüpab ta nestead "ma ei viitsi su järgi nii kaua oodata!"
vaesed lapsed, mõtlen ja tõstan Oti toolilt maha vudima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar