16. detsember 2007

targu talita

ehk kuidas torusid kroomida.
kõige targem oleks sellised tööd teha remondi käigus. eksole, aga kui mingil põhjusel on seda vaja teha juba remonditud ja puhtas ruumis, siis...


esteks - ärge mitte mingil juhul jätke torusid katmata. ma nägin, mis juhtus spray-värviga radiaatoreid värvides, ma ei tahaks mõeldagi, mis oleks saanud vannitoa plaatidest, kui ma poleks torusid ära vooderdanud...

ja lõpptulemus:

aga mina pole rahul:S mõnest kohast ikka paistab, ja mõnest teisest kohast narmendab. eks ma pean sellega harjuma, et minu muidu ideaalses vannitoas on koht, kuhu vaadata ei tasu. ja perfektsionistidele - kutsuge meistrimees, ärge mingil juhul ise remontima hakake!? (eriti kui te pole sedalaadseid liigutusi varem teinud, sest esimene kord läeb kindlalt aia taha. teine kord, tee vaenlasele ja siis hakka sõpru moosima, et nende eluruumides lihvida oma oskust tasemele, mis lubaks sul enda kodus remonti ette võtta)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar