26. september 2007

google analytics

noojah. sukeldusin eneseimetlusse ja siin ta nüüd siis on. statistika - kõige meelam vale.
viimasel 1,5kuu jooksul on blogi pidevalt lugenud (st üle 50 korra klikkinud) ligemale 500 erinevat (?) arvutit. saab see olla tõsi? samas ühekordseid külastusi on samuti ligemale 500...
enamjaolt vaadatakse ikka üks lk korraga. aga edasi läheb juba huvitavaks:
3 lk - 73 ; 12 lk - 1
4 lk - 29 ; 14 lk - 2
5 lk - 19 ; 16 lk - 1
6 lk - 11 ; 17 lk - 1
7 lk - 15 ; 18 lk - 1
8 lk - 6 ; 19 lk - 1
9 lk - 5 ; 20+ lk - 6
10 lk - 3
kes krt viitsib mind üle 10lk korraga lugeda??? no igatahes, aitähh:):)

otsisõnadest juhib edetabelit "ploomimoos", teist-kolmat' kohta jagavad "elu mõte" ja "kasekäsn". huvitavaid sõnu ka:
  • 8b12eecc3badc735c399994ff07329eb - (mida sellega leiti???)
  • leia erinevused (huvitav, kas leiti)
  • milleks õppida
  • modell kelli lumi (wthf??? kes see on?)
  • opığı
  • pisike (hmn. kes sellist sõna netist otsib???)
  • venekeelsed numbrid
  • täis põis (huvitav, kas otsiti võimalust kuidas täis põit kannatada, või nõu selle kannatamisel)

mõtlemapanevad otsisõnad:
'mida kinkida'
'originaalne sünnipäevakink'

et inime käib mööda netti ja otsib kingitust. originaalset kingitust?? aga kui ma olen sellise juba kellelegi kinkinud siis see pole ju kellegi teise jaoks enam originaalne ju? ja pealegi. iga inime on niivõrd originaalne, et hea kingitus talle tuleb üksnes temale mõeldes, mitte netist ideejupikesi otsides. võeh. nagu ma juba jõuluaegki kilkasin. et tuleb inimesele mõtelda ja siis kaubanduses avatud silmadega ringi liikuda... õige kink tuleb kas ise kätte või kui mitte, siis on vist targem kingisaajalt endalt uurida, et mis too tahab. muidu võib suure originaalitsemisega metsa minna.. (ja ju ma olen vist mõnikord läind kah...)

ja veel üks:
'öine potitamine'. sellest pole ma küll kirjutanud. mäletan kuidas meil pojaga oli. pea iga öösel vigises poiss kella kaheteist-ühe paiku. kui ma siis lõpuks taipasin, et ta tahab potile ja iga öösi seda talle ka pakkusin, siis oli rahu majas. lihtsalt - põis vajas tühjendamist, seepärast oli kesköösel rahutu uni. a see oli üle 10 aasta tagasi, miski neljanda eluaastani... nüüd suur mees juba - emastki pikem;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar