15. juuni 2007

hoogtööneljapäevak

eilane hoogtööneljapäevak oli üks kummalisima ajastusega koristuspäev, kus mina osalenud olen. enne seda oli nädalaid ja nädalaid kaunist ilma, tänagi on kuiv ja päike paistab. eile aga sadas. aeg-ajalt oavarrest.
aga asi sai aetud ja tunni ajaga olid hunnikud, mis kuhjunud aastaga, koristatud ja nüüd ootab ilus 8kuubine prügikonteiner äravedu.
üllatavalt paljud elanikud olid end vaatamata vihmale välja ajanud. kummalisimaid näiteid:
üks pere leidis, et nüüd on õige aeg oma remondipraht ära visata. hea seegi et mitte prügikasti kõrvale, nagu mõnele kombeks.
üks tädi seletas pikalt-laialt: ei mina tea, mis seal keldris on, olen siin kaks aastat elanud ja kaks korda keldris käinud, ühe korra TIKUTULE VALGEL! sest valgust pole?!! teise korra lammutasin oma keldri ukse isiklikult maha, sest eelmine omanik ei andnud mulle võtit.
kallis kaasa saatis mind pirni tooma, kuna pimeduses polnud miskit näha ja tundus et kõik selle trepikoja keldriboksid on just valguse puudumise tõttu hüljatud.
ühistu esimees: ei noh, mis te ikka asjata siin vaeva näete - nad ju ei kasuta oma keldrit! eelnimetet tädike hakkas kilkama, kui valgus saabus - oi, ma saan nüüd oma keldrist ka aimu!
ei-no-jah, mitut blondiini on vaja elektripirni vahetamiseks... vahel tundub et tervet majatäit...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar