29. märts 2007

ultramoodne egotripp

nojah, siin ma nüüd siis olen. vaatan, mis edasi saab. pistsin kõigepealt metsataguse ja seejärel ka iseenda plangule, kõigile vahtida ja hinnata- blogtree selle aasta konkurss- ajaveeb 07. eks minge sis. ja hääletage, ega mul kahju ole. konstruktiivne kriitika teretulnud.
mulle suhtkoht meeldib konkurssidel osaleda. pisikesele egokõdile lisaks saab teada, kui pika puuga teised sulle ära panevad... viimatised kogemused siis fotode vallast polegi kõikse hullemad. beebionline veebruari esimene koht oli paras üllatus ja hinnavaatluse fotokonkursal olin pool kuud esimene, kuniks ühel tegijal käpal üle viskas;)
küllap on TEGELIKULT nii, et nimetet konkursidel pole olnud korralikku osavõttu. ja 10 osavõtja seas tervelt 9-s koht pälvida polegi teab' kui raske:D
...
aga tegelikult tahtsin kriitikat kah teha. ma ei saa hindamissüsteemist aru. küllap on see nii keeruliseks aetud, et minusugune loomutrui plondiin ei peagi aru saama... aga miks, näiteks, ei saa ma numreid klikkida või vähemalt vastugi hääletada?!. OK ma pole ka manuaali lugemisega üle ühe lk jõudnud(sedagi diagonaalis), võimalik, et poole kuu perast tuleb miskim asjalikum sistem...
ja veel. kui ma konkursilehelt blogile klikkan, siis ei saa ma hääletada?! ma pean ronima kuhugi blogipuusse, sealt selle bloogi üles otsima ja siis (poolt?) hääletama??

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar