14. jaanuar 2007

sigaret

et kuidas läeb?
ausalt tahate teada? nullipäevi on päris palju. enamus. täna õnnestus isegi ühest päris tõsisest tigedusehoost üle rabelda ilma suitsu ette panemata. loopisin telefoni selle asemel. huvitav, kas tuleb odavam kui igapäevane suitsetamine?
tundub, et otsin kramplikult mittesuitsetamise plusspooli. rõhutan neid tihti ja valjusti. kardetavasti teen selle rõhutamisega ka mõnele haiget. tahtmatult. vabandan nende ees selle pärast.
et mis siis on positiivne pool? üks on kindlasti see, et kohvikus saab mittesuitsetajate poolel istuda. ja see ka et ei pea kohvikut/sööklat valima selle järgi kas seal suitsetajatele mõeldakse. värskest õhust, teravamatest lõhnadest ja ergematest värvidest ma ei räägiks. pole nagu täheldanud. teine nüans pluss poolele on suitsetavate tuttavate õrritamine. ma ei usu tegelt et ma sellega eriti sõpru võidaks. ei, nii naiv ma ikka pole... köögi kardin on puhas... valge, juba teist nädalat... konihais tuleb koju vaid õuest või teismelise jopest...
no ja rohkem plusse hetkel ette ei löögi...
kõik ülejäänud on veel negatiivne. ootan pikisilmi mil ma endiseks - stoiliseks rahuks ja kaisukaruks, tugevaks kaljuks muutuks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar