10. detsember 2006

Romeo ja Julia

reedel sai taaskord kultuurat nauditud (ausõna, ma ei käi ainult shoppamas:P). balett Romeo ja Julia Estonias. esimene balett minu elus (kui välja arvata TV kohustuslikud kavad TV-s nõuka-aja lõpupoole)...
kuda ma nii vanaks olen elanud??? nähtavasti shopates... tibi minu hinges;)

peale kultuurat nautisime konjakit. õigem ja ausam oleks öelda, et mina nautisin. nii mõlemal vaheajal kui ka peale teaatrit E, kalli kaasa ja keskmikuga. ikka mina nautisin ja teised abistasid moraalselt. õnneks on kehakaalu piisavalt et mitte häbisse jääda;) ja muide, suitsu ei teinud! jeah, siingi on enamus aust kaaslastel - nemadki ei teinud.

ja hoolimata kogenematust ettekandjast, kes esimest korda kuulis rohelisest teest jasmiiniga, kreemist mis pidi olema creme brule läks õhtu igati korda.

aitähh E:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar