3. detsember 2006

detsember jah

jõuluaeg on 100ga käes. käisime poes ja haarasin... (rohelised, haarake teie nüüd oma peast) ... üpris mitu head kingikotti ja kingipaprit. eelmiste aastate kogemus - kaunist ja ühevärvilist paberit on detsembri lõpul võimatu leida!

mulle meeldib teha kinke. mulle meeldib MEELETULT neid pakkida. mulle meeldib minna poodi, teada mis summa eest tuleb kink osta ja osta see. see mis tekitab tunde - näe mina siin, ootan, et sa mind talle ostaksid. ükskõik kellele. ükskõik missuguse summa eest. ka 25 kroonist kinki on võimalik tundide kaupa valida ja lõpuks leida see õige. muidugi, iseasi on kas kingisaajad südamesopis ka rahul on. välja pole keegi julenud veel oma rahulolematust näidata:D
mulle meeldib detsembripaanika - mõelda oma lähedaste naeratusele ja neile igasugu nänni kokku osta....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar