23. september 2006

palju õnne:)

ehk õige veidi poliitikast
nu eesti sai siis endale presidendi.
alustuseks pean vabandama, et mul pole au olnud nende kummagagi kokku juhtuda ja esimestest leedidest ei tea ma ka kedagi. nii et siit leiab minu üsna poliitikast eemalseisja arvamuse.
kui isiklikku seisukohta küsida, siis oleks unistanud Ergma'st (temagagi ei ole au olnud kohtuda)- ja sedagi vaid seepärast et ta on naine. aga juba siis, kui ergma ja ilves omavahel "rinda pistsin" ennustasin, et eesti pole veel naispresidendi jaoks valmis.
praeguse valiku järgi... arvan et ehk pole kah paha. rüütli suur austaja pole ma kunagi olnud. lihtsalt. tunde pärast.
eile vaatasin kandidaatide "väitlussaadet". jutumärkides seetõttu, et ootasin enamat. oleks oodanud mingitki konflikti - on ju presidendivalimised rahva lausa kahte kuuma leeri jaganud. aga nii palju kui mina oskasin ridade vahelt lugeda, siis tundus et TEGELIKULT mõtlevad nad üsna ühtemoodi. ilvese väljendusviis on lihtsalt mõninga aktsendiga ämmeerika dändilikum; rüütli oma (usutavasti kogemuse tõttu) kindel, uinutavam, rahulikum. pluss on muidugi mõlemal mehel erinevad teadmistepagasid, sõltuvalt oma elukogemustest. loodan, et ilves teeb esimese paari kuuga eesti kõnekeele osas tugevalt trenni:)
täna käisime ilvest presidendiks laulmas. oli ilusaid hetki. oli palju karvaseid ja sulelisi. kahjuks või õnneks polnud mul fotokat kaasas. vahva loosung mida seal näha sai, paari mehe särgiseljal vastu vaatamas:
ma ei tunne kedagi
kes tunneks kedagi
kes toetaks rüütlit
noojah. valijameestest 162 oleks tahtnud näha rüütlit ka teisel ammetiajal kadriorus. tean ka enda tutvuskonnas mõnda, kellele see meeldinud oleks.
jeah, eks näis mis edasi saab...
aga kontsert oli hää. kui mäx koitu laulis võttis minul härduspisara lahti. ilus oli. ilmgi soosis kahte kontserti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar